SKOR

De 5 minuterna sedan jag skrev förra inlägget har jag rökt en cigg, vattnat påskliljorna, satt in disken i skåpen och bäddat sängen.
Vet fortfarande inte vad jag ska göra. Tror jag ska ner i källaren och leta fram min gamla vår jacka och sen dra ut på en promenad.

Tänkte även på mina dyra nya skor jag ska hämta ut imorgon. De var ju söndriga på TVÅ ställen, en på varje sko. Ångest när man lagt ner så mycket cash på dom och så är dom kanske inte utav bästa kvalité. Ska hämta ut dom imorgon.
Men tanken kom då på skor. GUD vad jag behöver många skor.
Dessa nyinköpta är då ett par stövletter som jag kan ha under våren & hösten.
Sen behöver jag även ett par gympaskor. Har hittat två par, ett par riktiga gympadojjor jag kan ha på promenader i parken med vovven typ, och ett par lite finare jag kan använda på stan eller jobb, mer liknande sneakers fast inte riktigt.
Jag behöver Ballerina skor då jag glömde mina förra på mitt gamla jobb.
Jag behöver finskor till sommaren ett par höga & ett par lägre.
Jag behöver pumps.

SHIT jag behöver SKOR!

Nä nu är det källaren som kallar...

2 kommentarer:

Sofiya sa...

ja behöver oxå skooor!! eller.. ja behöver inte riktigt skor, men jag vill haaaa! :D

Laura sa...

En kvinna kan aldrig ha för många skor! Jag har ju precis köpt 4 stycken nya ballerinor, men ändå så behöver jag pumps och festskor också, vilket A inte riktigt vill förstå! Vadå, jag köpte ju precis nya skor?! :)

Kram!