LÄNGTAR TILL LÖRDAG

Timbaland feat Fatman Scoop "Drop" från dans filmen "You got served" den som inte har sett denna film och tycker om dans SE DEN! Jag önska jag själv hade kunnat dansa så. Denna låt spelades flitigt i Alanya 2006 på hotellet (bland annat) som jag jobbade på då där var två i animation teamet som var riktigt grymma på break dance de hade t.o.m gått på break dance skola sen de var små. Turkar (I Alanya iallafall) är ganska duktiga på detta. Men även i Sveriges Hip hop stad MALMÖÖÖ har duktiga dansare (& rappare) och man minns så väl när man till slut stod i en ring och en & en gick in och dansade. Jag ÄLSKADE att stå i ringen och dansa.....och på lördag ska jag - äääääntligen!!!!



Darin "Run away" Har fastnat på denna, sjunger på den hela dagarna. Kan texten efter att ha pluggat in den sten hårt haha - NÖRD VARNING! Minns Idol när han var med och min gulle Sally var helt in love och jag bara "LAMM KÖTT UÄÄÄRK"...Men han är ju faktist en riktig goding nu, men det är väll hans låtar som gör han till ett charmtroll.

Inga kommentarer: