Utmanad av Lina

Blev utmanad för ganska så längsen och även fått awarder men jag hittar inte dom och kommer inte ens ihåg vem det var ifrån. Så förvirrad är jag. Dumt också att inte göra det på en gång. Så här kommer denna fast med försening, bättre sent än aldrig. Tror jag gjort den förr ändå, men i brist på annat så...

4 av mina favoritprogram på TV

* Desperate Housewives

* Prison break

* Greys Anatomi

* Efterlyst



4 saker jag gjorde igår

* Jobbade

* Lunchade med pappa

* Hämtade mina skor som varit på lagning =)

* Planerade bröllopsfesten =)



4 saker som jag ser fram emot

* Semestern i Juni

* Köpa hus

* Att mitt vikariat blir till fast anställning

* Ekos körkort


4 av mina favoritrestauranger

* Thai thai

* Pappas home

* Elyseé

* Kommer inte på någon mera, Burger King? (haha)



4 saker på min önskelista

* Att Eko blir lärling som anläggare

* Bröllops fest

* Valp

* Att bli smal

4 kommentarer:

Lina sa...

Du är smal gumman, du vill väl inte bli som en tänd sticka heller.

kram

annica sa...

Håller med Lina tycker inte du behöver gå ner... fin som du e

men nej bästa restaurangen e mc donalds haha...

Sandra sa...

Hej:D! Stämmer bra det, blir Icmeler för det mesta. Liteet och mysigt, passar mig utmärkt:P Okej vad kul, du tar två flugor i en smäll då. Du har hela resan planerad med andra ord? Härligt att simma med delfiner. Jag brukar vara likadan och planera det och det ska jag göra, men ska vara glad om jag gör en grej utav alla 20 saker jag planerat. Anatar att du fortfarande är på topp? Än har de väl inte lagt sig? Vilken härlig semester planering, man blev glad av att läsa den. hoppas du haft en bra helg, åå ja, vi har haft kanon väder uppe i värmland oxå!

Kraamar

Rebecca sa...

ha ha ha jaaa jag misstänkte att du skulle dyka upp. :D

vet du,jag ahr köpt mig c-vitaminer på ica iallafal..
Alltid nått?