Vad håller jag på med?

Det undrar jag...
Jag har sett fram emot denna helgen heeela veckan. Att bara ta det lugnt, vara ledig vilket jag verkligen behöver.
MEN, visst ska det alltid finnas ett MEN...

Chefen kom fram och frågade om jag kunde jobba natten mellan lördag och söndag - direkt sa jag NEJ, jag har så mycket planerat sa jag.
Men sen så satt jag & funderade och tänkte "natt"? Det har jag aldrig jobbat PLUS att hon sa att dom behövde "förstärkning" vilket jag uppfattade som att jag skulle jobba med en annan annars jobbar man ju ensam på nätterna.
Jag gick fram till henne och tackade JA (?!?!) Hon blev helt över lycklig och då får jag reda på att "förstärkning" menar dom med att helg nätter har dom aldrig någon som jobbar natt så JAG var själva förstärkningen...aaaaaaaaaaaaaa.
Så detta betyder att jag ska jobba helt ensam *gråter*
Alltså fattar ni att jag har hand om hela södra Sverige i 12 timmar då....
ORKA...
Nu fattar jag inte vad jag gett mig in på.
Tänkte ju att jag slutar 19 idag och ska hem och slappa i soffan.
Istället åkte jag & pappa till City Gross och shoppade loss.
Köpte med mig en kyckling kebab som var sååååå mättande så jag känner mig nazty faktist. men jag FÅR ju äta det hihi.
Köpte även en vinare - JAG - VIN - BLÄÄÄÄ - men det är det enda jag får dricka om inte helt rent. Men jag vill ju kunna smutta på ett glas inte bara hälla i mig tequila, så jag får helt enkelt lära mig att dricka vin (bläää)

Imorgon VAR planen att stor städa vilket behövs. Man är ju aldrig hemma nu för tiden. Sedan att promenixa till Sanna då min gudson Khalil blir hela 1 år!
MEN städningen får jag skippa då planen är att efter kalaset gå hem och tvinga mig att SOVA så jag kan börja jobba 22.45 på kvällen (ångest)

Söndag: Slutar ju 7.15 så får tvinga mig att sova här med sen är det en promenad till stan med älsklingen för bio & restaurang.

Nästa lördag SKA jag vara ledig för att det blir tjejkväll hos Claudia, men god middag & dricka och det bästa trevligt sällskap.

Den 28 Mars har vi även bestämt en ute kväll i Köpenhamn - ska bli så roligt!

Ska försöka läsa igenom bloglovin 269 inlägg *puff*

Sen blir det ett avslappnat bad med en bok!

4 kommentarer:

Fighting for Success sa...

asså sa vi inte 8 mars till kphmn? nu kollar jag kalendern o då e d en söndag...asså LÅRD kvinna du e projekt på heltid hahaha...trodde vi snackade om nästa helg vi skulle festa men Nä nä...den 28 mars kan antagligen inte jag för jag ska på Voice Club på White i V.hamnen dagen innan, den 27 asså...kanske kan dra er dit istället????? LÅRD PROJEKT se HATA PLANNERING! hahaha...I know its me...denna veckan har varit weirdoooo haha...

Anonym sa...

Jobbigt med 12 timmars jobb, men det känns bättre när lönen kommer:)
Idag ska jag förmodligen prova massa olika brudklänningsmodeller för att se vilken jag passar bäst i!
Jag var hos gyn för en spricka, som jag nu fått en salva för, så nej inget allvarligt! Tack för att du frågar:) Jag och min lillebror har samma mamma, och jag har samma pappa som min storebror:)
Ha en trevlig dag!

Anonym sa...

Ja din blogg e sååfin =) Kan du gör vid min =)Klart man hjälper sin pappa =)

Anonym sa...

Hahah du får lägga ner bloglovin alltså;)