Trötter, trötter, trötter

...känns som jag bara går runt & är trött hela tiden.
Eller speciellt när jag har jobbat morgnar/dagar så är jag tröttare än vanligt.

Det blev 6-14.20, den första timmen var tidsförskjutning så jag får extra cash =)
Sedan hämtade jag Flash (hunden jag passar) från bilen och promenerade en liten bit tills jag såg pappa stå utanför med bilen. TACK, pappa att du tänker på mig i denna hemska kylan.
Detta MÅSTE verkligen ha varit årets kallaste dag!

Vi åkte till vårt stammis ställe Willys då jag verkligen behövde handla, men upptäcker då att jag helt glömt ta med mig pengar. IRRITERANDE till MAX!
Men lite grönsaker, det viktigaste fick jag med mig hem.

Sen har jag bara suttit här på mitt feta arsle och försökt läsa igen mig på bloglovin. Hur mycket jag än försöker läsa per dag så ligger jag på +100 varje gång jag loggar in. Måste nog ta & rensa bloggar som inte intresserar mig längre.
Kanke lägga till någon ny, men har aldrig tid att upptäcka nya så ni får gärna kommentera eftersom jag har 17 premenuranter undrar jag faktist vem ni är. För så många är det inte som kommenterar =) =(

Har sökt lite jobb till min älskade hårt arbetande man. Har även skickat iväg mail till hans förra praktik plats, satte dom lite på plats om man säger så.
Hoppas innerligt för hans skull att han kan få slutföra sin utbildning och få ett bra jobb. Visst han tjänar riktigt bra nu, där är verkligen inget att klaga på MEN han ska få vara en människa också. Han ska kunna få njuta av vardagen lite mer. Känna att han lever.
Eller det gör han väll redan antar jag =(

Aja, får hoppas på det bästa, nu har vi jobb så vi ska inte klaga.
Är det inte det ena är det väll det andra.
Är det så vi människor fungerar?
Livet är som en utopi, där finns alltid något man vill ha eller strävar efter.

Just nu, eller detta har varit på min lista i över 2 år nu.

*Vovve (På väg)
*Resa (Bokad men inte betald)
* Hus (sparat minimum)
* Bröllop (sparat minimum)
*Hans körkort (färdig betald, han ska bara få det också)
* Bil (sparat minimum)

Hoppas jag inte glömt något!

Annars har jag idag efter låååång utdragen tid, anmält han till facket & a kassa. Väntar bara på att få hem papper att fylla i, så han har lite säkerhet på sitt jobb. Eller ja, a-kassan är väll det viktigaste då han bara är tillsvidare anställd.

Absolut inget illa mot min man, men där är en sååå söööt kille på mitt jobb. Alltså hans sätt att vara, han är SÅ SNÄLL! Och så go människa. Alltså jag diggar han starkt som person, inget attraherande utan hela han som person. Verkligen inte ofta man möter på en sådan omtänksam person och dessutom har ett så gulligt sätt mot alla.
PLUS, att han påminner om min bror till utseendet, men definitivt inte till personligheten. Iallafall inte efter att min bror ändrat sig genom åren.
Var bara tvungen att få ut vad jag tyckte haha, tänker liksom inte prata om sånt med mina arbetskamrater.
Känner dom inte tillräckligt bra att prata om privata saker.

Men en sak säger jag bara: Jag HATAR besserwizzers (stavning?) och det FINNS där på mitt jobb.

Nu ska jag ta en runda med Flash som ligger och sover gott på min fluffiga vita matta!



Så här ser det ut på mitt jobb, men det är bara en liiiten del av lokalen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Ja de är ganska skönt med ett jobb, men de är lite lång tråkigt..

Ja tränar på gym, skönt :)

Okej, hur mkt kostade väskan? gillade den som fan :)

Aa ja me, e så jävla trött hela tiden man orkar typ inget efter jobbet, helt otroligt att ja pallar träna..

Haha ja man blir lätt bloggberoende!

Aa jobbet är bara 3 månader.. så ska försöka hitta något i bara typ 6-7 veckor innan sommaren & ja åker ner igen..
Vad jobbar du med?

Kram!