GRATTIS PÅ 26-ÅRS DAGEN



Modellen Malin fyller hela 26 år idag! Alltså hur sjukt är det igentligen - tiden går så fruktansvärt fort!

I brist på annat kan jag berätta om våra tider tillsammans!

Året var 1993 - jag började i hennes klass 4A.
Minns inte hur bra vänner vi var då - men vet att vi hittade till varandra sommarlovet till 6:an. Jag hade fått en ny cykel och hon hade flyttat till ett hus med en kiosk i. Och jag cyklade till henne varje dag och vi hängde i kiosken och kollade in Jonas - fast jag såg alltid honom bak ifrån haha. (Malle förstår)
Vi åt glass med ketschup och gurka med strössel FY FAN!

I 7:an - min första skolk dag hängde jag med Malin till ARLÖV som blev hennes nya hängar ställe. Fick en massa skit för det!!!
Vi satt och drömde oss bort i resekataloger och var fast bestämda att vi skulle åka till Kanarie öarna (som tyvärr aldrig blev av)

I 8:an/9:an blev det en massa fester, alkoholen fick sin debut och så även ciggaretterna, tyvärr!
Hängde på mitt rum med resten av alla Kirsebergare, hade våra egna tider i skolan med Gisela och Kerstin (V.I.F)

I gymnasiet blev det mindre & mindre häng med varandra. Hon blev tillsammans med Piotr och flyttade ihop med honom och jag flyttade fick min första lya.
Men det blev även turer till Landskrona festivalen, arlöv fester och Kiviks marknad (?)
Hon fick en dotter - Alicia.
Hon fick ytterligare en - Tilde.

Tyvärr träffas vi inte ofta men vi pratar i telefon MINST en gång i veckan och de samtalen är MINST 2 timmar långa om inte 3.

Nu ringde hon mig nyss och skröt om hennes present hon fått av hennes pappa, en rosa mini dator - AVIS!
Det var nog vårt kortaste samtal på 7 minuter haha.

PUSS & KRAM TILL GRISEN IDAG!

Inga kommentarer: