Sjuk idag så det får bli ett tråkigt inlägg

Antal meddelanden i inkorgen:
90

Antal meddelanden i utkorgen:
17

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
Jennifer

Vad står det?:
E Erkan hemma på lörd? =)

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Eko

Vad står det?:
I already look! De var jätte söt. jag ska köra bil. jag har inte tid nu. puss

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
Mamma

Vad står det?:
Ok som en liten gåta hihi, hope u dont mind =)

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
Typ att du sett Lenny o d va äckligt och att du satt med valle 1 ½ timme haha

Vem har skrivit det?
Malin

Från vem har du mest meddelanden?
Mamma

Från när är ditt äldsta meddelande?
16 september 2007

Vem skrev det och vad står det?
Laila (f.d arbets kamrat)
Kvinnor kör piercing, tatuerar sig, föder barn, gör fettsugning, tar bort revben, häftar ihop magsäcken, gör bröst operationer, sprutar in silicon på alla ställen. De tar bort hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen...Men är det snack om att köra lite kuk i röven då gör det plötsligt ont! (HAHA)

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen?
Nä, han jobar men kommer hem 23.30, why?

Till vem skickade du det?
Jennifer

Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen?
Fujitsu Siemens Amilo PA 3553 men inte den vita, natti natti, älskar dig!

Till vem skickade du det?
Pappa

Vilket meddelande i inkorgen gör dig gladast och vem har skickat det?
Säkert något från mamma eller pappa, orkar verkligen inte gå igenom mina sms.

Vilket meddelande i utkorgen gör dig ledsen och vem har skickat det?
Inget!

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Så fint! Life, tog den i vänster hand o höll den mot hjärtat! Den ska jag ha tills jag dör! Skriver på din blogg nu =) JAG ÄLSKAR DIG!

Vem har skickat det?
Mamma

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja jag tyckte oxå att den bilden passade bra :)

jag är beräknad till den 5 april. vi har inte bestämt något namn än, bara pratat lite om det, men vi bestämmer nog inget förns hon är ute :) ja men om man inte känner sig riktigt redo så är det ju lika bra att skjuta upp det ett tag. man har ju hela livet (nästan) på sig haha.

jag slutade med mina piller i maj 08, och blev gravid direkt. vi tänkte att "det får ta den tid det tar, händer det så händer det" och jag har hört att det kan ett halvår efter att man har slutat med pillerna tills alla hormoner är ute ur kroppen. så jag hade inte räknat med att bli gravid så fort, men det blev jag, trots att vi var "försiktiga" haha.

jag tycker det här med vikten är jätte jobbigt oxå. jag har gått upp mest i ansiktet och rumpan & låren. känner mig fet, ful och stor som ett hus haha men det får man väl ta antar jag :)

kram