Dagarna som gått

Har faktist haft en del att göra så har inte kunnat blogga, vilket faktist har varit ganska skönt!
MEN, nu har man 100+ blogg inlägg att läsa, mindre kul!
Kommer dock ej ha tid att svara på kommentarer.

I lördags när mannen kom hem, kom han utan rosor men ett undan gömt kuvert.
Där stod en kärleksförklaring och ett presentkort på H&M.
Han sa "Jag vill inte köpa blommor till dig, för jag vet att du inte tar hand om dom, och bättre att ge dig ett presentkort så du inte slösar bort alla pengarna" hahahaha, sötnöt!

I söndags var vi på femkampen.
Det var jag & mannen, Lina & Cenk, min kusin Mike & hans sambo Daisy och min andra kusin Matte.
Vi hade JÄTTE ROLIGT!
Det tråkiga var dock att det tog slut så snabbt, antagligen för att vi inte var så många som vi skulle varit från början.

Efteråt var planen att vi skulle äta på restaurang eftersom denna dagen var meningen att bli vår allas "Alla hjärtans dag" fast tillsammans. Men ingen hade pengar så vi gick till ett fik för varsin dricka. Drickan tog svin lång tid men det var ändå avkopplande att sitta där efter en hård kamp mot varandra.

Jag & mannen kom hem och började laga mat då Daisy & mina kusiner Mattias och Michael kom hit och käkade.
Sen spelade vi Trivial Persuit.
Mer kan jag inte berätta mer än att vi hade sjuuuuuuuukt ball - jag skrattade non stop i 15 minuter och tårarna sprutade åt alla håll, mannen var likadan, har aldrig sett han så glad förr hahahaha.
Ja vi hade en oväntat rolig kväll helt enkelt som jag SENT glömmer.

I går jobbade jag 15-23 och idag 12.45-20. Pappa körde mig hem igår eftersom det snöat jätte mycket i Malmö och han tycker inte om att jag cyklar då, så han lämnade mig idag.
Nu har jag precis ätit mat, men satte för mycket olja i så jag mår illa. Smöret är ju slut, så även, broccoli, blomkål, champinjoner, ägg, bacon, yoghurt, svartpeppar ALLT!!!!
Jag tror jag måste handla hem lite.

Nä, nu ska jag ta igen blogg läsningen lite!

Kram på er där ute i kylan!

Älsklingen på tjuren


Glada vinnare (Lina & Cenk)


Gröna vs röda laget


Bad Lina på skytte


Jag på gladiatorn


Vi på skidorna


Mike & Daisy


Lina, Cenk, Mike, Matte, jag & Daisy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt det verkar vara!!!

Anonym sa...

Åh vad kul ni ser ut att ha haft det! Kan tänka mig att presentkortet till H&M var en uppskattad present, jag skulle i alla fall ha blivit överlycklig..! :P

Kram!