Hoppas, hoppas, hoppas

Nu när jag väl har tid (är ledig imorgon) så har jag givetvis inget att skriva. Och bloglovin ligger nere, är det typiskt? Har ju mina 58 inlägg kvar att läsa *suck*

Var iallafall och promenerade med Flash på kvällskvisten runt hela området. Det var så mysigt! Det var mörkt fast snön lyste upp allt.
Hela parken var helt täckt med vitt snö. Fast det är inte tjockt men ändå. Inne i stan går den ju bort så fort. Gick i min ehna lilla värld och ville ringa Malin som jag oftast gör på mina rundor men jag avstod. Jag vill njuta av alla tankar och minnen som for igenom hjärnan när jag såg alla barn åkte pulka på backen.
Det var f*n inte längesen jag var en av de barnen, men när man tänker efter så är det ju ett bra tag sen. De som åkte hade lika gärna kunnat vara dom jag åkte meds barn. Hängde ni me?
Sorgligt att tiden flyger iväg - man får verkligen göra det bästa av det.
Jag har suttit hemma och deppat alldeles för länge. Haft 2 stora depressioner i mitt liv. Den första redan som 19-åring, DET var inte roligt.
Nä, man måste ta vara på livet.
Och då tänker jag, jag jobbar ju bara.
Men, jag jobbar ju faktist för att kunna uppnå mina mål.

Anyway så pratar jag med Malin på msn just nu. Hon pratar om en eventuell Turkiet resa som hennes sambo och hans syster planerar.
HALLÅ, kan det vara så att mina & Malins planer vi hade i 7:an går i uppfyllelse i år?
*Hoppas*Hoppas*
Faten, jag vet allt det där vi pratade om - men jag håller ändå tummarna för att ni ska kunna åka med oss.
Jag skulle vilja åka en hel bunt med vänner, aaaa, vad det hade varit härligt!
Dream on babe!

Nä nu kan jag inte koncentrera mig mer på mitt kvälls inlägg då Malin skriver på msn.
Funderar på att ge med mig och följa med henne på en rök paus (som alltid vid denna tiden, om jag är ledig) Jag är ju SÅ nyfiken på planen!

Natti natti mina kära bloggvänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem e flash?:)