Im a live

Har tyvärr inget att skriva om.

Har varit dåligt med uppdatering från mig då det enda jag gjort är att jobba.
Just nu känner jag mig som en arbetsnarkoman.
Jobbade helgen och det gick bra, även idag och resten av veckan förrutom imorgon då ja är ledig. Men jag skulle igentligen gå in och jobba extra då vi ska provköra en ny stad och se hur det går men jag fick säga ifrån att jag inte kunde då hela min kropp är utarbetad känner jag nu.
Jag har inte städat på 2 veckor så det fick Eko göra igår. Han fick även order att skura badrummet och damm torka.
Nån pli får det va här hemma.

Så imorgon behöver jag endast bädda sängen och diska.
Då han diskar dagarna i ände så vägrar han göra det här hemma och jag kan förstå honom, han har fått fullt av sår och utslag på händerna så jag ringde vårdcentralen idag men såklart var jag i kö nr:151 typ.

Imorgon hade jag önskat att bara få vakna när jag vill och inte röra mig ur fläcken, men nä där kan jag bara drömma vidare.
Jag ska nämligen upp tidigt och vara på friskprofilen redan kl:10 och jag får inte äta, dricka eller RÖKA 2 timmar innan.
HUR ska jag hålla mig från att RÖKA?????
Jag kommer alltså inte vara människa där. Dessutom röker jag konstigt nog mest på morgonen, antar att det är sambandet med kaffet.

Sen ska jag höra vart Malin är då hon skulle på en arbetsintervju i Lund så kanske möts vi efter. Behöver lite råd om en present jag ska köpa till lilla Khalil Isak Benatti El-Gorani. Min underbara lilla gudson blir hela 1 år på lördag.
VAR tar tiden vägen?
Eller igentligen blir han inte 1 år förän om 3 år eftersom han föddes på självaste skott dagen haha. Vilken dag att fylla år på?!..

Sen blir det in på H&M och se om jag gör några fynd, fick ju 100:- check där ifrån för att jag handlat en viss summa detta året (H&M is the shit) och dessutom har jag 500:- i present kort som jag fick av min älskade man på alla hjärtans dag.
Han känner verkligen mig haha, MEN noll fantasi har mannen, men OK, tanken som räknas.

Sen kan jag lova er att det ska storhandlas hem mat här.
Har i 2 dagar haft nada att äta på jobb.
Igår fick pappa hämta med sig en kebab tallrik som han lämnade på mitt jobb (snällt) har inte ätit kebab på MÅNADER, och sen fick jag den kall då det var så stressigt på jobb att jag inte kunde äta när jag skulle.
Sen är det kanske inte världens godaste att inte ha pommes till, men det är ju sånt jag får ta.
Sen idag glömmer jag helt bort det så jag var TVUNGEN att äta 2 äpplen och en clementin.
Jag får ju INTE äta frukt, i min diet säger dom, äter du en frukt är det som att äta en påse godis.
SMART!
Jag bara väntade på att huvodvärken skulle komma.
Den kom inte så när jag kom hem fick jag äta det enda som fanns här, en sprödbakad fisk med champinjon & räk fyllning för det första är dom svin äckliga och det är FINDUS DYRA (Lidl´s billiga är SUPER GODA)
OCH DÅ kom huvod värken.
Det är för att man undviker allt det dolda sockret, alltså i pasta, ris, potatis, bröd osv osv.
Så när man väl får i sig en liten socker mängd får jag kraftig huvod värk.
INTE BRA, men samtidigt kanske det är bra haha.

Nu fick ni en liten uppdatering att jag lever FÖR DET GÖR JAG, känner det från topp till tå.

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman! Skønt att høra att du lever. Friskprofilen?? va e d før ngt?...Vi hørs snart gumz. Ta hand om dig! Puss

Anonym sa...

haha gumman vad e friskprofilen?? du får hålla oss mer uppdaterade ;) pusss