Ett lördags inlägg som blev om Lina

Nu har jag som vanligt suttit här alldeles för länge!
Bloglovin uppdateras hela tiden så what to do.
Sen måste jag hitta musik till ikväll - lite i sena stunden men någon som har något att rekomendera är det bara att skriva en kommentar!
Har även fått ett nytt program på datorn som jag hatar, antagligen för jag inte förstår mig på det så får försöka lösa det ikväll så jag kan bränna ner några skivor.

Nu är det stor städning på schemat!
Sen blir det att hoppa in i duschen och göra sig fin till ikväll.
Men önska jag hade hittat en snyggare tröja igår. Men att gå med pappa känns som stress ävenom han inte stressar så gör han det ändå.
Tycker bäst om att vara ensam på stan så man går i sin egna lilla takt - då hittar man mycket mer och kan spendera sin egen tid i omklädnings rummet!

Lina kan inte komma ikväll då hon ska på 1-års kalas så slänger in lite bilder jag tog för längesen med min kamera på på foto så det är ingen bra kvalité, men det har jag ju sagt tusen gånger haha.

Våra män när dom jobbade sommaren 2005(på den tiden kände jag inte Eko)


Vi på James Dean


Lina & hennes man Cenk (Där var de bara förlovade) september 2005


Lina & jag på min första semester till Turkiet-Alanya/Mahmutlar


Lina när hon kom ut från skolan helt över lycklig och över glad när hon såg oss.


Lina tog studenten - 2004 tror jag! Jag överraskade henne med en pyntad bil hehe.


Jag & Lina på nyår - kan det vara 00/01 eller 01/02???
Minns du ciggen i telefonen HAHAHAHA!!!


När jag ändå är inne på ämnet Lina så kan kan jag berätta vår historia!

Vi visste vem vi var men varje gång vi träffades på stan (vi hade gemensamma bekanta) så kollade vi riktigt snett på varandra.
Hon trodde jag var en bitch och jag trodde hon var en bitch haha.
Så fel vi hade båda två!

Av en slump träffades vi på en fest och hon behövde ringa men hade inga betterier så jag erbjöd min telefon (mot min vilja för jag inte diggade henne) Det slutade med att vi hade följe hem och pratade om allt mellan himmel & jord. Vi bytade nummer och från den dagen umgicks vi varje dag i säkert ett år haha.

Om vi inte var på fester så satt vi ensamna med ett tetra pack Vin och hällde i oss (just däför tål jag inte vin idag)
Vi har varit så fulla tillsammans och skrattar än idag åt det. Vi har suttit på torget, en park bänk, hos mig, hos hennes mamma, på bussen, PÅ EN OKÄND SKOLA och druckit ENSAMNA hahahaha.
Vi har blandat häx blandninigar, HB, jägermaister & allt vad det heter.
Suttit på The Place och druckit under bordet, inne på toaletten. Ätit världens godaste pizza (vi var nog fulla) på Krogen.
Ballat ur på Broder stugen, festat lost i min första lya!
Blivit fulla när vi pratat i telefon för att avståndet för att åka till varandra var för långt HAHA!
Lina började sen i min klass på folk högskolan.
Jag följde me henne till Turkiet där hon träffade hennes man och jag blev introducerad till Eko som är min man idag!

Thats our history!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Back in the days when we lives our lives on the wildside :-P

Oj Hun där fick du ju så gott som med allt. hihi

Varken vill eller kan glömma allt som har hänt, bra att ha i bagaget.

Ha det så kul i kväll, kanske droppar jag förbi i fall det inte blir för sent men ringer innan i så fall.

Pöss ililli pöss pöss

Anonym sa...

Opps skrev fel, ska ju vara lived our lives on the wildside hahahahaha

Bitch hahaha vilken grej.

Anonym sa...

haha ja men man får festa medans man kan. man kommer ju inte ha samma möjligheter till att göra det sen när bebisen väl är här ju haha.

nä, hatar du julmust? åååh, det är ju det godaste som finns. jag blir galen att dom inte säljer det i butikerna längre. jag får vänta enda till påsk nu ju haha.

min man trivs inte alls här i sverige tyvärr. han försöker övertala mig att flytta tillbaka till turkiet. men det vill jag verkligen inte göra. men han ska iallafall åka ner i sommar och jobba. jag skrev om det i mitt senaste inlägg, om du inte har läst det :)

kram

Anonym sa...

Kul med lite bilder =)

Anonym sa...

Vad intressant att läsa om er vänskapshistoria! :) Vad fel man kan ha om människor ibland! Det första året jag gick på folkhögskola så fanns det en tjej på min klass som jag inte kunde tåla. Hon pratade inte heller mycket med mig, och om det var debatt om något var vi hela tiden i luven på varandra. Men någon gång i mitten på andra terminen så började vi prata med varandra, och efter det blev vi plötsligt jättebra vänner! Vi kunde prata om allt mellan himmel och jord, och även om vi inte ses ofta längre (pga distansen) så kommer vi alltid att älska varandra.. :)

Därför försöker jag att inte döma någon direkt, utan lära känna den personen först. :)

Roliga bilder, kan tänka mig att ni har haft era vilda dagar tillsammans.. ;)

Kram!