Crazy pics

Har SÅ MÅNGA bilder, över 60 tror jag bara från min kamera men dom bästa bilderna är tagna UPP & NER (???) och som jag tidigare skrivit i bloggen har vi något nytt program installerats på datorn som gör att när jag vänder bilden sparas den inte så inte lönt att sätta in de bilderna här för då hade ni fått nacfk spärr.

(Vilket jag har KRAFTIGT idag trots Voltaren smörjande)

Faten, Anja och Kristina när dom skulle gå hem


Jag försöker dansa på stolarna men ramlade av nästan hela tiden


Snygge Faten & crazy Sanna


Jag tar tequila


Faten fick sin Tequila Rose present


Anja (min kusin) Faten, jag & Angelica


Smakar på ----medel (paps läser HAHA)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka roliga (och galna) bilder!

Anonym sa...

fina bilder, tror ni hade roligare än vad som kommer fram på bilderna, inte sant hehehe ;) tycker speciellt om bilderna med Anja & Faten, så fina dom e! :)
jamen ok vi ses imorgon darling! pussokram!

Anonym sa...

tycker att du borde synas lite mer på foton=) =) annars jätte fina foton