Behov av socker....nää....suugen

Bestämde att jag fick läsa inlägg så jag BARA hade 100 kvar men det blev till 68, kunde inte slita mig.
Men har iallafall bestämt att ta bort 2 bloggar från bloglovin, har inte tid alltså.

Nu måste jag diska annars kommer jag somna.

Dagens känsla: Jag har dans feber - disko feber. Med andra ord har det gått alldeles för lång tid sen jag var ute & dansade. Jag har sådan lust att dra ut, men i Malmö - no thanks.
Jag ska dra till Köpenhamn - VEM VILL MED?

Dagens uppdatering: Mår sjukt illa, magen är stor som en ballong. Jag tål nog inte Gluten!
PLUS att jag var sjukt nära på att handla lös godis i närbutiken när jag handlade cigg nyss. Och nu har jag ett sådant sug efter Coca cola.....SAY WHAT!?
Verkar som att brödet har gjort sitt, har inte ätit socker på snart 2 månader och det minsta lilla man får i sig så skriker kroppen efter socker - hur sjukt är inte det.
Var t.o.m nära på att ringa mannen & be han ta med cola från sitt jobb - MEN ACK, Nä - I CAN HOLD MYSHELF!

2 kommentarer:

Fighting for Success sa...

jag joinar till kphmn men bara om du säger åt mig dagen innan ahahahaha...:P En på jobbet e dj så man hade kunnat gå dit där han spelar ju hihi...O gluten allergi e ju inte alls bra!!! typ ORKA! Hoppas du inte e allergisk även om du hoppas som du skrev i ditt förra inlägg.

Lååååård asså!

Anonym sa...

viva la disco, jag vill me! fast såna olschools-dinos som jag kanske inte släpps in - vi "glömmer" ju så lätt bort att man inte får röka där mer *fnys*

Ger man fingret till sockerbegäret så tar den helst hela butiken. så du måste tänka - YES I CAN! ;)