LÅRD!

Mycket märkligt!

Vi har alltid haft väldigt få räkningar. Men denna månaden är en chock!!!

Imorgon kommer jag inte ha ett öre kvar av min lön, vilket INTE är roligt. Visst har mannen hela sin lön kvar PLUS pengar han får i helgen MEN JAG som handlar hem allt som sköter allt (och som shoppar) behöver ha pengar på MITT konto. Men näää, det är ju bara jag som har internet bank.
Ska f*n fixa ett till han också så det inte bara känns på mig. Även om vi har gemensam ekonomi så vill jag inte springa till han om pengar, även om det är mina pengar med så känns det. (då får han ju reda på hur mycket jag handlar för haha)

Idag har jag betalat:

Tv
Mitt NYA fackförbund
Mitt GAMLA fackförbund
El
Mannens telefon abonnemang
Mannens uppkörnings avgift
Csn (som dessutom höjt)
Hyran
Bokningsavgiften på Alanya resan

Imorgon ska jag betala en väns hyra
Och vårt bredband

På måndag ska mannen betala nya körlektioner

Om 2 veckor ska han även betala halkan och tågkortet till hans Danmark resor.

Mmm, mina pengar är puts, gone!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför ska du betala en väns hyra? Hoppas att allt e bra kram Madde