Tack mina vänner!

Nu när man väl har tid att sitta lite så fungerar inte bloglovin.
Får väll snoka lite på facebook och snart ta något att äta.

Det blev en fika med mamma. Hon tog en fullkorns kyckling burgare och jag en tråkig sallad. Första tuggan var jätte god men efter varje tugga blev den mer nazty, vet ej varför.

Papsen ringde och påminde mig att jag ska jobba imorgon. Jag som gick runt till alla på jobb helt glad och sa "Trevlig helg". Jo, visst - jag satte upp mig på övertid hela dagen ju. Men, men det är bara att gå dit!
Sen efter jobbet ska jag ju bjuda pappa på Alla hjärtans dag middag hehe.
Ska bli mysigt!

Alltså hur många ser på Lets Dance?
Jag tycker verkligen det är skit tråkigt! Finns inget annat på tv.
Kan inte Big Brother komma tillbaka?
Eller Paradise hotell (hette det så?) Villa Medusa, Tur i kärlek, ja det var mycket man följde förr.
Men mest minns jag Lilla huset på prärien, Anne på grönkulla, Beverly Hills (det största) Melrose Place.
Men det hade inte varit helt fel med lite Prison Break, Desperate Housewives eller Greys Anatomi just nu.

Märks det att jag vill sätta mig i soffan till ett bra program?

Vill förrästen tacka två underbara vänner.

MALIN: Om ni trycker på hennes namn kommer ni till hennes blogg där ni kan läsa hur hon beskriver mig som person.
SJUKT BALL! Höll på att skratta ihjäl mig på jobbet som det stämmer.

FATEN: Gumman, tack för att du är så engagerad i min blivande voffsing. Att du vill ställa upp som hund vakt utan att jag fråga. Uppskattas som f*n

PUSS TILL ER!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla huset på prärien kommer jag ihåg. När jag var mindre kollade jag alltid på det då jag kom hem från skolan :P Och Beverly Hills, vad jag helt galen i :P Kanske man ska ta och ladda ner =)