Alanya, here we come

Hur kunde jag glömma det roligaste.........VI BOKADE RESAN IGÅR!!!

Wwiiieee,,,, sååååå nice alltså!
Att redan ha det färdigt!
Eller ja, det känns nog verkligare när vi har betalt. Men vi betalar allt nästa veckan, lika bra så har vi det färdigt.
Lite dyrt blev kalaset, men just nu känner man att det är det värt.
Dock fanns där inga platser den 13 juni då vi hade tänkt att åka eftersom vi vill ha 3 veckor så vi fick skjuta bak det 3 dagar så vi åker Onsdagen den 10 juni i stället och är hemma igen 1 juli.
Tur var det att jag fick de 3 dagarna ledigt från jobb *pust*

Så Alanya, Turkiet, Club Sidar, here we come.
Och det bästa är att vi hamnar i exakt samma byggnad som Erika, Cickie & Adrian /den svenska familjen som vi träffade där nere när vi jobbade på hotellet) den byggnaden bodde vi faktist när vi jobbade där också. Vi tog ett speciellt rum med pool utsikt så man bara kan öppna dörren när man vaknar och äta frukost i balkongen till pool utsikt - precis som en riktig semester ska vara.

Jag sa även igår kväll till älsklingen att jag snart vill börja se världen, för jag har aldrig tyckt om att åka till samma ställe när det finns en hel värld att se. Men det har ju självklart blivit så då han är från Turkiet, så man kan inte göra så mycket mer. Men han sa direkt, jo visst vi åker någonstnas i vinter, såååå vi ska åka på semester i vinter IGEN! Planerat och klart haha.
Men väntar nog att kolla resor efter vi kommit hem från den första haha.

Ah, så skönt!
Typ det enda jag har tänkt på idag!
Planerare som jag är så kan jag vara lugn nu =)

Alla som ska till Alanya - vi ses i sommar =)

*Tjingeling*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt att ni äntligen hittat en resa som passar=) Ni kommer säkert få jätteroligt i Turkland och din karl mår väl bra av att få komma hem också I guess...Fa jag blir verkligen sugen på att åka iväg någonstans jag med..Ska försöka prata med killen och tjata o tjata...Rättlönlöst då vi sparar till en ny bil men ändå...När man läser om andra som bokar resor blir man ju så suuugen.....Kram

Anonym sa...

Åh vad roligt att ni äntligen hittat en resa som passar=) Ni kommer säkert få jätteroligt i Turkland och din karl mår väl bra av att få komma hem också I guess...Fa jag blir verkligen sugen på att åka iväg någonstans jag med..Ska försöka prata med killen och tjata o tjata...Rättlönlöst då vi sparar till en ny bil men ändå...När man läser om andra som bokar resor blir man ju så suuugen.....Kram

Anonym sa...

Härligt!!! Nu blir jag lite avundsjuk hehe, längtar till värmen!
Ja, men det låter ju bra, Turkiet på sommaren och något annat på vintern!
Kram

Anonym sa...

Vad roligt att ni har bokat resan nu, då har du något att se fram emot även om det är några månader kvar ännu! :)

Anonym sa...

Då ses vi i sommar, kul ;D !