Ska göras...

Igår började jag inte förän 15 men försökte sova så länge jag kunde så jag inte skulle bli trött på jobbet.
Men jag sov så oroligt. Vaknade hela tiden.
Massa grejor som ska fixas denna veckan som jag inte har tid med.

*Men nu har jag ialf beställt bredband. Det blev Bahnof så får hoppas att dom är bra.
*Har betalat en försenad räkning - HAR HELT SLARVAT BORT DEN, helt olikt mig, ordning & reda människan nr:1 men nu är den hittad och betald.
*Svarat på NÄSTAN alla kommentarer!
* Rensat LITE bland papperna
*Beställt Eko´s alla hjärtans dag present (fast jag tror inte han kommer att få den i tid)
*Skickat iväg papper till mitt gamla fack förbund om att jag ska byta fack.

SKA GÖRA!

*Fixa a-kassa & fack till Eko
*Mejla Matten till mamman till min blivande vovve (angående handpenning)
*Bestämma vilket hotell vi ska till i sommar
*Öppna ett sparkonto
*Hämta papper angående träningspass (genom mitt jobb får KOMP timmar om jag tränar - HALLÅ HUR BRA ÄR INTE DET???)
*Boka in mig på ATP
*Ändra körlektioner till Eko
*Äta alla hjärtans dag middag med pappa på lördag
*Jobba övertid hela lördan (KOMP)
*På stan med mamma på fredan =)
*Fira alla hjärtans dag på söndag med älsklingen med femkamp & restaurang

NU ska jag göra sallad som vanligt till lunch/middag. Hitta kläder jag ska ha på mig sen kommer papsen och kör mig till jobb.

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, jag har inte läst "såld", men jag har hört talas om den och skulle gärna vilja läsa den! Jag älskar böcker som är verklighetsbaserade, de ger mig oftast en liten tankeställare!

Hmm, i filmen pratade de både turkiska och ryska, ryskan var textad till turkiska. Kanske går att få tag på internet, men den var ganska gammal, från år 2000. Du kan ju fråga Eko om han har sett den?

Kram!