Bjuder lite på mig själv...

...för en gångs skull - HATAR verkligen att lägga ut bilder på en själv, men ibland får man acceptera hur man ser ut haha.

Kajsa & Miss Piggy (jag)

Dessa dyker alltid upp på julafton hos mamma men utan klappar sen försvinner dom lika fort när julen är över.
Kanske borde ge dom lite mat så dom stannar året runt?!?!

Jag & min förra arbetskamrat Sorine på Harrys & festar


Min gudson & jag (I jobbarkläder)Sommar 08


Denna bild får mig att bli deprimerad.
En liten del av min grupp på hemtjänsten där jag jobbade förr. Sommaren 2008!


Vi övar på att bli föräldrar till lilla Metehan (Linas son). Turkish night hemma hos oss sommaren 2008


Så här cool kan jag vara (det var FAKTIST en kompis som BAD mig ge en pose me ciggen i munnen) Lilla torg i sommras (lite utlands känsla)


Här fick vi också order om puss posen för bilderna efter ha båda skratt attacker men de bilderna behåller jag nog för mig själv. Men man kan se att där inte är något allvarligt med vår puss haha. Yes, jag har min favorit klänning på mig (den i headern haha)Lilla Torg sommaren 2008

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta du!

Vad roligt med flera bilder, och den på dig och din gudson var verkligen extra fin!

PS. Jag och Ahmet kan heller aldrig hålla oss allvarliga på pussfoton... :P Det är inte riktigt vår grej att ta sådana.. :)

Anonym sa...

Nawww gumman så fina bilder.
och extra sött för att du satte in en bild på min prins ohhh vad han var lite då :-P

Anonym sa...

så fina bilder...saknar lilla torg som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Anonym sa...

hahahah eller är det möllan..vilket fall som helst så saknar jag det,..

Anonym sa...

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Det är bra med mig, mått mycket bättre de senaste dagarna, kanske för att jag vet att jag snart kommer få träffa Gökhan igen.

Vilket härligt blogginlägg föresten, alltid kul med bilder.:D
Hoppas du får en trevlig helg!
KRam!