Malle balle

Satt & platta håret hela morgonen för ingenting - det var soligt halva dagen men efter mötet jag var på blev det regn, då blir man irriterad.

Jag var 4 minuter försenad på mötet för att det var sjukt mycket trafik i stan och det byggs ju om i hela Malmö typ.
Det påpekade hon till mig 3 gånger att jag var försenad. Hhmm...anyway liksom det handlar om EN dags arbete, inte ens det, TRE TIMMAR!
Mötet varade i 5 minuter (minus de fyra minuterna jag var försenad) och sen tog hon in en & en för intervjuer.
SJÄLVKLART tog hon mig sist, så jag satt där inne i 1 ½ timme helt tyst i ett rum tilld det var min tur - LÖNT LIKSOM. Det hon sade på de 5 minuterna hade hon kunnat säga på den personliga intervjun med oss och sparat våran tid.

Träffade Malin på stan och det var nice att gå me henne, det är ju inte ofta vi träffas men telefon samtalen blir längre istället hehe.
Vi gick raka vägen till Tasty House och där var sjukt mycket folk. Vi fick stå i en kö kanske 15 minuter för att komma in och det släppte bara in ett antal folk i taget då det var helt fullt där inne. Man fick verkligen trängas där inne.
Jag ville ju bara in för jag var nyfiken men då kände jag att jag INTE ville jobba där. Det var bara små tjejer på 19 år som sprang runt och jobbade, kanske för att det är dålig lön, I dont know.
Premiär priserna var bra. Köpte en STOR fylld påse lösgodis för 30:- fick värsta chocken när jag kom till kassan.
Ville köpa den där påsen jag pratade om men den hade tagit slut redan vid 11 tiden.
Den var ju till de första 1000 kunderna så tänkas hur mycket de har tjänat bara idag.
Visst har de gjort bra reklam men folk var som gamar, såg helt sjukt ut.
Ville köpa med mig nötter och baklawa men det var för dyrt denna månaden. Hade igentligen inte ens råd med godiset man var tvungen, nu har vi hela helgen hehe.

Malin köpte lite barnkläder - asså det är ju sjukt vad dyrt det är att handla kläder till barn.
Tur jag inte har barn, har inte ens råd med kläder till mig själv, att unna mig nått nån gång....nää.........NÄR SKA VINDEN VÄNDA!?

Eko gick till skolan idag för att hämta hans elev kort som de fyller på även fast han inte är i skolan, han är ju i princip färdig med studierna men skolan var stängd....ALLTSÅ KAN DOM INTE INFORMERA OM DET?
Ah, man kan inte bli mer galen?
Nu tar det ÄNU LÄNGRE TID tills vi får pengar!


*ORKA*

Nä nu ska jag avbryta min canim i hans tv tittande på turkisk LÖJLIGA program så vi kan se Idol.
Tycker att Turkar gör riktigt löjlig tv, eller är det att vi inte har samma humör helt enkelt.

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumman! Får du mina kommentarer? Har skrivit en del men inte fått svar. Kram