Vanilla, Chokolate & Oliven på Ikea


Idag blev det storstädning som aldrig hann gjöras igår på min vanliga städdag. Skönt nu att allt är rent ialf.
Chokolate kom & hämtade mig i hennes brum brum och där satt Oliven i framsätet (se bild).
Som vanligt är Olivia alltid blyg i början men det lägger sig snabbt, sen blev hon en riktig buse och skulle lägga sig sofforna på Ikea och leka bland leksakerna i barnavdelningen - sött!
Hon fick en underbart mysig gose kanin av sin mamma som hon pussa hela tiden hehe.
En dag me Faten är alltid en bra dag, jag kan snacka skit om de hon inte känner och hon kan snacka skit om de jag inte känner, ganska skönt faktist haha.
Nä, vi e inga skitsnackare, vi pratar bara FAKTA haha.
Vi borde igentligen fira denna dag, då detta var andra gången på 1 vecka vi träffades. Hade varit nice att träffats varje söndag ju.
Aja, nu blir det säkert inte föräns festen om jag känner mig rätt haha. Lat är jag en riktig latmask! *suck*
p.s jag kom hem med 2 mini glödlampor till vår vardagsrums lampa för det var det enda jag hade råd med 9:- och det var t.o.m Faten som betalade hahaha....

Inga kommentarer: