Martin Lawrence - Jen like=)

You dont mess with the Zohan...var det så den hette? Hm, såg den ialf och var tveksam i början då jag har svårt för komedier. Jag HATAR torr humör, men denna tyckte jag var ball. Men jag somnade tyvärr, fattar inte hur jag kan bli så trött bara för att jag vaknat tidigare än vanligt.
Måste vända på dygnet igen så jag får en bra rytm i kroppen innan jag förhoppningsvis får jobb.

Har ÄNTLIGEN lärt mig att ladda ner - MEN kan inte bränna haha. Så vi får se den på datorn....men jag är faktist lite stolt över mig själv hihi.
Så snart ska vi se The Mist - vi älskar ju skräkisar och thrillers så får hoppas att den är bra.
Hittade bara en lapp jag hade skrivit upp den filmen bla för längesen så hoppas nu den är bra.
Nu pågår nerladdning av "Welcome home Roscoe Jenkins" det är en komedi med Martin Lawrence - me love =)

Inga kommentarer: