Vintern är här

The Mist var INTE bra!
Vi såg färdigt hela filmen ändå men jag satt och räknade minuterna tills den skulle sluta.
Nån varelse dök upp i en plötslig dimma över staden bla bla bla.
Nä, tack för overklig för mig!

Somnade nästan direkt när vi gick och lade oss i våra famnar det var mysigt att vakna upp så mitt i natten men sen rullade vi oss till våra platser i sängen haha.

Idag har jag varit på promenad i bokskogen med Siri, Cappo & Lilo.
På vägen dit såg jag en liten bambi på körd vid vägkanten.
Usch, man är liksom van att se kaniner och igelkottar, men inte så stora djur.
Sen när vi precis hade parkerat så kom en gubbe fram till oss och berättade att där var en bamse hjort som hade fastnat i ett stängsel så han skulle ut och hämta hjälp.
Så fina människor det finns!

Det har blivit VINTER känner jag idag, har frusit som f-n!
Behöver en riktigt tjock jacka, vill inte frysa i mina ullkappor som jag gjort alla vintrar. Men jag känner mig sååå stor i en tjock vinter jacka, men denna vintern skiter jag i det, jag ska fan inte frysa!
Behöver även ett par nya skor, eller stövlar då mina stövletter är gamla. Klacken e kass och bättre att köpa nya än att gå & klacka om dem, men money, money, money! Suck, suck!!!

Faten - uppdatera din blogg, har läst samma sak i flera dagar nu hehe.

Idag ringde de från Metro, jag ska dit imorgon på ett info möte.
Det handlar om utdelning av EN DAG haha.
Bättre än att sitta hemma och rutna!

Ikväll blir det att leka sjöjungfru i poolen.....Jen like!

Inga kommentarer: