Igår var det meningen att jag skulle följa med Siri till träningen men jag letade som en dåre här hemma utan att hitta mitt super gamla 10-kort jag köpte för ett antal år sedan.
Men jag har aldrig sparat det - för OM en vacker dag....OM hehe.
Har inte ett öre iheller så jag fick avstå men det blev en lyckad dag ändå för hon kom och hämtade mig och så åkte vi ut till bokskogen igen och gick.
SÅ underbart!
Inte bara för att det ÄR underbart utan för att för mig är det EXTRA underbart, just för att i en månad nu har jag bara suttit på mitt feta arsle framför datorn och gjort NADA!

Vi pratade om allt möjligt men mest om träning - hon är ett riktigt tränings freak. Eller hon snackar som en och kommer bli en från start denna veckan och hon har fått mig med haha.
TÄNK OM jag blir tränings freak - WOW liksom, JAG?
Allt jag igentligen har velat är ju någon att gå dit med.
Nu har jag ju Sorine som jag vatten gympar med och nu kommer jag få Siri som träningspolare.

Jag och Sorine har även diskuterat lite angående fortsättning av vår vatter gympa. Eftersom vi går nu 2 gånger i veckan så kan det bli lite enformigt att fortsätta så efter nyår. Så vi ska inte förlänga våra kort hur underbart det än är att plaska i vattnet.
Vi ska istället ge oss in på DANS.................wwoooooww alltså jag menar det är nog drömmar jag haft sedan jag var liten.
Jag har t.om kvar mina diplom sedan alla danstävlingar jag vann som liten på kirsebergsdiskona haha.
Först pratade vi om latin amerikansk dans, men vi kom fram till att vi ska ta det stora steget och prova på MAGDANS hahaha.
Alltså jag bara skrattar bara jag tänker på det - kan verkligen se mig & Sorine flabba ihjäl oss iklädda dinglande danskläder. En bh typ med massa kedjor hängandes ner och en magkjol - gud - mitt fett kommer verkligen få sig en daller gång.
Men det måste ju verkligen vara bra träning.
Perfekt dans att visa upp till turkiska mannen här hemma eller visa arabiska farsan att jag har lite arabiskt i mig trots allt haha.
Fan va ball!
*Längtar*

Idag har jag passat lilla Lilo hela dagen, hon har krypit upp till Eko hela tiden och bara sovit i hans famn.
Och jag dör när jag kollar på honom hur han kollar på henne och tycker synd om henne.
En av gångerna vi gick ut var precis när hon hade vaknat för att hon inte skulle kissa inne, vi sprang ut och hon bara stod och tittade på oss som SNÄLLE HJÄLP MIG TA MIG HÄR IFRÅN....
Eko´s ansiktsuttryck var "Jennifer, hur kan du plåga henne så här" hahaha....tänk dig själv vakna upp och sen vara ute på sekunden i det kalla vädret, klart man fryser.
Men hon kissade iallafall och sen sprang vi upp igen haha.

Har även tvättat idag, det var längesen jag gjorde det, det brukar vara mannens uppgift.
SÅKLART hade han ju glömt att säga till att sköljmedlet var slut - suck!
Män alltså!
Jaja, det gick an ändå.
Städade gjorde jag också, men av det vädret ute så gjorde inte större skillnad tyckte jag.
Moppade dock inte golvet då Lilo var här och små olyckor hittade man lite överallt så det tar jag imorgon istället.

Nä nu ska vi titta på film - har lånat skit många av papsen!

Bye

Inga kommentarer: