Omoget av Tasty House

Wow - har liksom 8 premenuranter sedan jag fixade bloggkoll....synd att man inte kan se vem det är, hade ju varit kul att veta.
Så hade jag kunnat läsa era bloggar också ju.

I förr igår blev jag riktigt förbannad och besviken.
Jag går av bussen på värnhem och där står 2 killar och delar ut flyers att Tasty House öppnar på fredag.
Jag blev skit arg, att hon där Anna bara snackat en massa bullshit, varför liksom inte bara säga som det är. Sagt till mig att hon var super intresserad av mig och min Cv var en av de bästa och bla bla bla.

Jaja, sen får jag kanske skylla mig själv också att jag hade för stora förhoppningar som bla Eko sagt att jag inte ska ha.
Det är bara att gå vidare.

Fredagens planer:
*Gymmet med Siri
*Info möte för Metro
*Lämna CV till en butik
*Besöka bajs Tasty House BARA för att de har extra erbjudanden för de 1000 första besökarna. En påse med massa smaskigheter för normalt 500:- fås för endast 49:- passa på när man har en nöt tokig mat - ja, han är ju turk!
*Köpa coca cola så vi kan grogga på kvällen hihi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag prenumererar!! =)
LÅter som en trevlig fredag, fast du ska besöka bajs tasty house. du kan ju hoppas att dom kursar typ nästa vecka då ju =)

Anonym sa...

Jamen jag följer gärna med! vilken tid har du tänkt dig?