Pappas flicka

Pappa och jag när vi var på Lomma beach i Sommras!
(Muskel knutten nr1 haha)


***Yes, papsen ringde nyss och ERBJÖD SIG SJÄLV att köra oss för kylan ute, det kan jag säga inte är ofta det händer att han erbjuder sig själv haha. Jag tror det är för att jag slutat att ringa honom och be mig köra mig överallt som jag har varit rejält bortskämd med tidigare.
När jag var i tonåren så hade jag ALLTID skjuts.
1. Göran
2. Pappa
3. Jehad

Jag insåg att jag blev lat och bekväm och att jag faktist är vuxen och ska klara mig själv att ta mig från ställen. Plus att Göran finns tyvärr inte i mitt liv längre fastän jag tror det eller ej saknar honom ibland. Han var liksom med under ens uppväxt och en av dem få snälla människorna på jorden, ställde alltid upp, min morbror!!!
Sen Jehad har jag ingen kontakt med över huvodtaget!
Och stakars pappa som har varit deprimerad till & från efter sjuka omständigheter plus att han har ett toppen jobb nu som tar all hans tid & kraft.

Och nu vill jag ta vara på min pappa som är världens bästa och då menar jag verkligen det - han ÄR världens bästa - det kan nog ALLA mina kompisar hålla med om plus ALLA hans egna kompisar hålla med om.
Så detta inlägg är till min pappa som jag älskar så högt det bara går.

/Pappas flicka då, nu & för alltid!

Inga kommentarer: