Lördags

I lördags så var det städdag och tvätt.
Det är helt underbart när lägenheten doftar gott och rent!

Siri ringde och grät i telefonen, jag fattade direkt vad det handlade om och sprang ner till henne så fort jag kunde.
En tjej hade varit och kollat på Lilo tidigare under dagen och nu hade hon bestämt sig för att hon ville ha henne.
Så nu satt vi med Lilo & Cappo i knäna och Siri grät och jag var jätte nära till tårar.
Tjejen kom med sin kille och de tog Lilo till sin famn.
Siri gick ner till bilen för att hämta hennes sista saker och jag stod i fönstret och kollade ut. Ringde Erkan så han också kunde kolla ut genom vårat fönster.
Han blev också lite nere, det märkte han. Lilo ville ju vara med honom hela tiden.
Och till slut kom det ett par tårar från mig med.
Usch, tänk att få valpar och de ska säljas en & en....näää, fy jag hade aldrig klarat av det.

Cenk ringer Erkan och frågar om han ska me på biljard kväll.
Visst sa han, så vi åkte hem till dem och när de gick vidare med Ali & Kudret så satt jag och Ida hemma hos Lina.
De satt såklart och gullade med deras barn.
Lina med hennes son Metehan och Ida med hennes dotter Lara.
Jag var ensam om att inte ha barn, men det kändes skönt!
Jag har absolut inte bråttom och det är jag glad över.

Vi satt hela natten och lyssnade på gamla 90-tals hits och början av 2000 - vilka minnen vi har.
När vi hängde på Privé, Ingemansland, Lund, hemma hos mig, hemma hos Linas mamma.
Vi tog bussen till stan och drack tetra pack vin på bussen.
The Plays, Ellstorpskrogen, Broderstugan - då blandade vi jägermaister med cola och klunka under borden hahaha.
Ja, det var verkligen härliga tider det!
Vi sjöng me till alla låtarna och nu vet jag att det blir 90-tals tema på vår fest hihi.

Vi var hemma seeeent seeent men deckade direkt när vi kom hem.

En härlig dag med Lajna =)

Inga kommentarer: