Piss, piss, piss

Igår var ingen bra dag, jag mådde psykiskt dåligt över allt som inte händer får jag säga.
I 2 år har vi väntat och väntat på att allt ska bli bra men ingenting händer.
Arbetsförmedlingen snackar bara bull shit all the f...ing time.
Liber Hermods skolan vet inte ett smack.
Vägverket undviker att svara då man ringer.
Vi står i princip på ruta ett igen.

Jag blir galen, Erkan blir galen, alla blir galna!

Om inte vi har fått svar till på fredag eller måndag då ska jag maila pressen, alla tidningar får gärna skriva om detta för så här får det inte gå till.

Ams fixade denna utbildning tillsammans med Sfi Liber hermods tillsammans med Vägverket, Peab, Ncc och Skanska för Nya invandrare ska komma ut i arbetslivet fort.
Han går färdigt Sfi i samband med utbildningen.
Börjar sin praktik i Maj månad och pendlar VARJE DAG till Ystad.
Praktiserar till Oktober när han igentligen redan hade lovat att bli lärling i September.
NU är det ingen som vill ta ansvar för honom, ingen svarar i telefonen, så nu står han i skolan fastän han är färdig med alla studier måste han gå dit 1 timme.
VA FAN ÄR DETTA?

Nä, jag är pissigt förbannad!!!

Inga kommentarer: