I väntan på....

Sitter just nu och väntar in tiden att ta bussen till Jägersro. Ska på en intervju, ett företag ringde mig förra veckan då de ÄLSKADE mitt CV,,,,,,mmm, ett säljföretag såklart, inget jag är intresserad av men ger det en chans så jag går dit. Inget jobb jag sökt utan de hittade mig på ams hemsida.

Igår passade jag lilla Lilo, hon har blivit ett riktigt busfrö, hoppar runt i lägenheten som en kanin och helt över lycklig.
Hon är rolig att titta på men så fort hon kommer in i bit stunden så är hon inte lika rolig längre.
Vi tog en promenad till pappa och det gick oväntat bra, annars har hon svårt för att gå ute utan sin "storebror" Cappo.
Hon stannar till för varenda människa som går förbi och det tar en evighet för att få henne att komma me oss.

Satt hos pappa och han hade skjutit 2 gåsar - han rensade dem och jag höll på att spy......stakars djur, då undrade han hur jag kan äta kyckling....men jag kan ju bara äta filé, jag kan inte se det, jag kan inte skära i det, då spyr jag.
JAG VILL BLI VEGETARIAN!
Jag har iallafall slutat att äta kyckling hjärta och får - så lite stolt är jag!

Nä, nu får jag nog gå, ska packa ner träningskläder, ska antagligen me pappa och träna i eftermiddag efter att jag besökt Susanna MIN BÄSTIS (vaddå fjortis) och lilla Khalil......skulle vilja scanna mina gamla foton från våra galna festtider....ja, det var tider det.....

*Love*

Inga kommentarer: