Frustrerad

Igår passade jag Lilo en stund sen kom Siri och vi åkte ut till Dalby och gick en underbar lång runda. Hund spåret hette det om jag minns rätt.
Fan va det är skönt att vara ute och gå.

Jag kom hem och då hade mannen redan kommit hem från SKOLAN - det var längesen han var i skolan - och de har fortfarande inte fixat hur det blir med hand praktik.
Det skulle vara "positivt" och vi skulle få reda på mer idag -men icke sa nicke - samma jävla sak, man blir bara så sjukt frustrerad att man inte vet vad man ska ta sig till.

Hela gårdagen var jag inte normal, jag bara tänkte och tänkte och tänkte och min hjärna pallade inte mer. Jag sa till Eko att jag måste nog sova (mitt på dagen) för att jag pallar inte tänka längre.
Sagt och gjort jag somnade.
Vaknade för sent och vi skulle laga middag som tog as lång tid, hotta in maten i käften typ och halv sprang till bussen som tog mig till vatten gympan.
Satt på bussen så klart och bara tänkte och tänkte, jag ville bara åka hem och ligga i min säng igen.
Mötte upp Sorine och hon hade velat ringa mig och säga att hon inte pallade idag - Jag bara "VARFÖR GJORDE DU INTE DET???
Hon var as trött och jag likaså.
Men, men det blev snäppet bättre på träningen men jag var inte mig själv, jag tog inte i alls, jag var i en helt annan värld.
Ja, det var en konstig dag för mig!

Idag har det absolut inte hänt något.
Jag passar Lilo och hon har varit extremt busig idag.
Bitit på sladdar, skor, mattor - u name it!
Hon har även gnällt super mycket - hon gick ett stort ben (för hennes storlek) och hon har nog inte vetat vad hon ska göra av benet haha därför har hon gnällt.
Jag har virat in henne i filtar för hon fryser hela tiden -sötis!
När vi är ute sätter hon bara sig, hon verkar inte alls tycka om att gå utan sin storebror Cappo, då är det lättare för hon följer med liksom.
Men så fort hon får syn på en människa så springer hon efter denna och sedan sätter hon sig och typ "HJÄLP, TA MED MIG HEM" hahaha.

Mötte upp mannen från bussen och så gick vi hem tillsammans.
Har redan ätit idag för han var hungrig så antar att det blir kvällsmat idag.

Har fått gratis kanaler som vi kommer få "reklam" av i ett anta dagar nu och såklart är där turkiska kanaler så ikväll blir det turkisk fotboll för mannen och jag får inte se mitt underbara Desperate Housewives men jag har i o för sig redan sett det avsnittet - men ÄNDÅ.....

Inga kommentarer: