Finally har DH börjat

Igår gick jag vidare till Susanna, vi åt lunch och efterätt mycket gott och mycket syndigt!
Jag lekte med Khalle heeeela tiden, han kan ju krypa nu och han skrattar hela tiden. Det är sjukt mycket roligare när de börjar bli stora så att dom fattar, när de är riktiga bebisar är dem inte ett dugg roliga ju, bara gulliga att titta på.
Jag försökte mata honom men han bara skrattade hela tiden.
Aaaa....how i love him!

Vi promenerade till Migrationsverket för att hämta en blankett om ansökan om Permanent uppehållstillstånd till Eko.
Jag gick in och en man kommer rusande till mig och frågar vad jag vill.
Eh, jo....& så förklarar jag, han bara ja men detta är personal ingången haha....jag bara eehhh...ok skämdes haha.
Jaja, kom fram till andra ingången och den var FYLLD av flyktingar, alltså inget illa ment men såg bara lite roligt ut.
En började prata SOMALSKA med mig....ser jag blekfisen ut att prata somalska????
Jaja, en vecka innan hans UT går ut ska vi gå dit och ge handlingarna.
Men efter att ha fyllt i denna blankett undrar jag om jag fick rätt blankett.
Aja, det lär vi får reda på sen.

Handlade lite mat på Willys, billigt & bra!
Blev risotto med räkor när jag kom hem.
Ingen träning me papsen idag då jag helt glömde bort att packa ner mina träningskläder.
Ajan skönt ändå då jag deckade när jag kom hem hehe.

I måndags tittade vi på Arn - f-n va bra filmen var. Hade inte alls höga förväntningar då den var svensk, men man ska inte vara så fördomsfull, den var RIKTIGT bra, tyckte både jag & Eko så nu vill vi ivrigt se på 2.an. Ska nog plocka fram "Vägen till Jerusalem" boken och börja läsa den. Har ägt den sen skoltiden men aldrig öppnat den hehe.

Igår såg vi Righteous kill med mina favoriter Robert De Niro och Al Pacino - den var me riktigt bra. En thriller helt i min smak och en riktigt tankefilm.
Man tror sig veta hela tiden men i slutet visar det något helt annat.
Jag älskar den där känslan i filmer, man bara liksom....Ahaaaaaa så tänker man tillbaka i filmen.

Sen var det DESPERATE HOUSEWIVES nya säsongen....wow 5 år senare liksom, vet inte om det är bra eller dåligt. Både och liksom.
Trodde först Mike dog i bilolyckan men sen dök han upp, men blev lite ledsen att dom inte är tillsammans längre då man följt deras relation sedan avsnitt ett typ.
Och Edies nya man är hel skum, det kände jag direkt när han kom upp på bilden. Men jag känner igen han som f-n, men kan verkligen inte placera honom, någon som vet?

Inga kommentarer: