JOBB, JOBB, JOBB

Sökte lite på nätet om Tasty House idag. Jag vet inte vad jag ville få fram men det är så här att jag har ju sökt över 100 jobb den senaste månaden och jag är verkligen desperat.
I Augusti såg jag en annons att Tasty House skulle öppna på Triangeln.
Jag mailade CV och en vecka senare ringde de upp mig och sa att min CV lät intressant och ville ha intervju me mig.
Alla dagar hon kunde, kunde inte jag då det var mina sista jobb dagar.
Så vi bestämde ett datum men den dagen så var hon tvungen att åka upp till Stockholm så det blev ingen intervju.
Jag blev självklart lite ledsen då jag verkligen såg fram emot detta.
Hon lovade att ringa så fort hon var i Malmö igen.
Hon ringde aldrig.
Jag ringde upp henne fastän jag var nervös hehe, och hon var fortfarande i Stockholm men hade inte glömt mig.
Tiden gick och arbetsförmedlingen sa att jag skulle ringa en gång till, mot min vilja för jag vill inte vara tjatig eller för desperat så ringde jag IGEN!
Då sa hon att hon visste typ lika lite som jag.
Hm...ok....idag på nätet fick jag veta att den öppnar den 7 november. Borde dem då inte redan ha anställt folk där?
Då undrar jag om jag ska ge upp denna fantasin om att jobba där.
Men då känner jag lite så här - kunde hon inte bara sagt att hon kanske inte var intresserad av mig längre för det känns lite så.
Jaja, känner mig typ dumpad hahaha!
Jag vill ju bara ha ett J.O.B.B!!!

Ialf så ringde det från ett säljföretag ofcourse...så jag ska på intervju hos dem nästa vecka för att höra mer om det. Dom hade hittat min CV på ams´s hemsida.
Men jag vill ju inte jobba som säljare i den bemärkningen - jag vill sälja i butik, café eller något annat.
Nä, skit i nu vill jag bara ha ett jobb...tråkigt som fan att bara sitta hemma - visste fan inte att det var så svårt att hitta jobb.
Det handlar verkligen i dagens läge att man ska ha kontakter!!!

NÅGON SOM HAR ETT JOBB TILL MIG????

Inga kommentarer: