Tränings premiär

Nu har man precis kommit ut från en lång härlig dusch efter att ha varit med tränings experten Siri på gymmet.
Yes, idag var vår första dag tillsammans, hon har ju tränat en del de senaste veckorna, men för mig var det första gången.
Jag fick ett 10-kort eftersom jag hjälper henne med Lilo ibland.

Innan träningen promenerade vi med hundarna, det regnade tyvärr men det var härligt ändå. Att gå är nog det bästa som finns, i rask takt då såklart.
Det var skönt att svettas på steppen men sen att träna muskler var väll inte riktigt min grej, kan inte riktigt få in allt Siri säger i mitt lilla huvod. Men det känns som att detta kommer att bli bra.

Papsen ringde nyss och frågade hur mycket tröjorna kostade som jag provade igår......VA MENA DU ME D, fråga jag helt glad hehe. Han ville ge mig kläder i present men han är ju inte så bra på att packa in, det gör han aldrig, han vill hellre gå med mig så får jag välja hehe. Så vi kaaaanske ska iväg idag efter att han har tränat färdigt och köpa kläder....wwwiiieee, men jag vill ju hellre bli överraskad med ett paket men, men.
Eller så ska jag med Siri till Burlöv Center, får se vad jag känner för. Nu har jag mest ont i ryggen.
Sa till dig Siri att jag skulle inte ta så tunga vikter.........

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jo jag har varit där ett par ggr och faktiskt tom bott där tidigare =)

www.metrobloggen.se/marie2