Idag var Claudia här - det var mysigt att bara sitta och prata!
Måste träffas oftare!!!

När hon gick så lagade vi mat, en turkisk rätt som inte har ett namn. Eko säger att den heter köttfärs med ägg bara men jag vill hitta på ett namn till denna maträtt.
Det är såååå gott!
Köttfärs, lök, paprika, tomat, vitlök, liiite tomatpuré, sån stark speciell krydda och några ägg blandar man i.
SÅ GOTT!
Det äter man direkt från stekpannan med pita bröd.
MUMS!

Vi försökte kolla på 2 filmer nu, orkar inte leta fram vad dem hette men de var ialf skit dåliga.
Jag önska jag visste hur jag laddade ner filmer, jag verkar vara den enda som inte vet det haha.
Men kom på att jag fick en här om dan av Faten som jag skulle se, fst här på datorn men den var utan text så har ingen lust haha.
Jag är bortskämd med text!

Papsen ringde så imorgon efter att jag har varit på intervjun så ska han hämta upp mig så ska vi till ett café på S.t knuts torg och beställa tårta till hans kompis som firar sin 50-års dag på lördag. (Claudias pappa)
Tänkte även tvinga med han en tur på stan så kanske han kan bjussa på en snygg tunika/klänning som jag kan ha när jag fyller år, kanske kan bli min present?!


Inga kommentarer: