Chokolate a.k.a Fatina

Igår blev inte som planerat - jag var bjuden på tjejmys hos Claudia men avbokade för att jag kom på att vi var bjudna till min kusin med familj. Då blev vi uppringda och då hade deras dotter blivit jätte sjuk så vi gick inte dit. Då hade jag ju igentligen ringt Cladde och velat komma dit ändå men kändes som att vi bara ville vara för oss själva och mysa i soffan.

Idag var det "the BIG day" jag var ÄNTLIGEN hemma hos Faten!
Att jag kom loss är fortfarande svårt att förstå haha.
Papsen körde mig dit då jag inte ens har buss pengar - FATTIG!
Det var super mysigt att få träffa min Fatina och bara umgås och prata strunt. Som vanligt om våra cp uppfattningar av våra kroppar och om hennes nya inrednings style.
Svart, vitt och LILA, det kommer bli as snyggt med en bar hörna dessutom.
Jag gick verkligen in i detta nu och såg mig framför mig köpa små lila saker.
Men det får hon inte förän min ekonomi har ordnats upp och förhoppningsvis har den väl det fram till februari på hennes födelsedag hahahahaha. PLANERING!!!

Olivia- den vackra busiga Oliven!
Önska jag kunde köpt något till henne med, men no money, no funny!
På kuppen fick jag en jätte fin guldaktig tröja, låna en bok, över mumsig middag, ett antal digestive kex som jag inte kunde sluta knappra på så jag var tvungen att sätta in dem i hennes skafferi annars hade hon inte haft kvar några.
Och självklart en helt underbar dag utanför min lägenhet HAHAHA!
Detta behövde jag verkligen!
Och det SKA bli fler gånger!
*Love u hun*

Nu snart börjar en film på tv:3 som vi ska se.
"I hennes skor" med Cameron Diaz - minns för nått år sedan så fick jag biobiljetter av mitt x att se den filmen men det blev aldrig så.
Så ikväll ska jag bänka mig framför tv´n med min underbara älskade man som har saknat mig hela dagen och dessutom lagat en god middag till mig OCH väntat med att äta tills jag kom hem hahaha...stakaren!

So long!

2 kommentarer:

Fighting for Success sa...

Jag hade verkligen jättekul...ville typ inte att du skulle hem. FAN Att vi inte fortfarande e grannar som när vi va små. Olivia gillade dig hon fråga efter dig sen...ENNIFER säger hon haha...Jag kommer o hämtar dig nästa gång o lämnar dig så gör vi värsta middangen o desserten. O DU jag vet hur d e att vara fattig vi behöver inga presenter bara att du kommer. Puss Love u

~*♥*~ sa...

Detsamma gumman - tänk en dag kanske vi blir grannar man vet aldrig! Aldrig hade jag kunnat tro att vi skulle hitta tillbaka till varandra. Och den middagen ser jag verkligen fram emot och desser guuud, får komma i mina mjukisbyxor då hehe. Luv u!