2 shopaholics

Efter att ha gjort mig i ordning så hängde jag med Siri till Arlöv till Burlöv Center. Då ringer papsen mig när vi sitter i bilen på väg dit och frågar desperat vart jag är då han ville ge mig pengar så jag kunde köpa det jag ville ha.
Jag tyckte det var bättre att han & jag kunde ha en mysdag nästa vecka men näää, han ville sååå gärna att det skulle ske nuuu....så vi möttes upp på Burlöv Center och jag fick a lot of cash to spend - but just on chlothes.
Så gullig han är, grejen är att han hade fått en himla bra lön då han jobbat helger och 12 timmars pass denna månaden så han ville ge pengar NU till mig annars skulle han spendera upp dem hahaha.
Papsen - lev NU! Så lever han haha.
Jo, om man ändå hade kunnat...*suck*

Så Siri börjar shoppa loss dyrt smink inne på Kicks, mineral grejor....jag håller mig till Loreal hahaha.
Vi gick runt i alla butiker, men inne på Burlöv så är alla butiker så små så de har inte det stora utbudet av kläder vilket jag tycker är tråkigt.
Men hittade iallafall till slut till kära H&M och jag fick med mig en svart t-shirt som jag kan ha på träningen men även bara hemma, och jag prvade den här hemma, den kan jag t.o.m ha ute nästan med ett skärp i midjan hade det varit hur snyggt som helst - gäller att tänka smart =)
Fick även me mig 2 tunikor jag skrev om här om dagen.
Provade en skit snygg kofta på Cubus som jag inte vågade köpa, ångrar mig nu, den SKA jag ha för jag har INGA koftor alls. Jo EN och den är rosa, den går liksom inte att ha, den är för sommrig.
Nä jag MÅSTE ha denna koftan, vet inte vad den heter, men dån där som inte har knappar, sån som man bara kan fästa med en säkerhets nål eller en snygg brosch.
Hittade sjukt mycket smycken men vågade in, men pengarna skulle ju endast gå åt shopping, men är man fattig så får man tänka snålt.

Aja, nu är jag hemma och vi har ätit korv med bröd..........ME DONT LIKE.....nää, vi har ju verkligen inget kvar här hemma, måste handla mat, men trodde att jag skulle få lönen idag, men nää inte förän på måndag STÖRIGT!

Nä, nu svamlar jag mest, älsklingen kallar, Idol har ju börjat så nu ska vi myspysa med ett choklad (fy) och såklart varandra.

*Love*

Inga kommentarer: