Måste ha en helkropps spegel

Vad roligt det här med bloggkoll - bara att logga in och så dyker alla bloggars nya inlägg upp. Smart!

Imorse när klockan ringde så tog jag upp mobilen till sängen och vaknade en timme efter. Fick panik att jag försovit mig coh sprang upp och fixade iordning mig snabbt och sen sprang jag till bussen.
Inte så smart att komma försent till en intervju.

Intervjun gick bra tyckte jag - det vara samma saker som jag gjorde när jag jobbade i Oslo/Norge.
Men det var ju 3 år sen jag jobbade i den branchen så jag kanske kommer efter.
Hon hade en hel hög med CV med sig så antagligen skulle hon intervjua flera stycken under dagen.
Men hon skulle höra av sig till helgen för att dem var i akut behov av någon som kan börja redan på måndag.
Det är 30 timmar i veckan plus extra om det skulle behövas.

Jag gick vidare in på Gallerian på Gustav - in på H&M och plockade på mig 8 tunikor/klänningar in till provrummet och jag fastnade för 2 plagg.
En vit stickad typ och en grå med ett band runt midjan, fast den har jag provat innan också, tror även jag satte in en bild här inne på bloggen på den fast den var blå.
Detta var sjukt onödigt att prova en massa kläder när man inte har ett endaste öre på sig.
Men det kändes skönt!
Att stå i ett prov rum MED SPEGLAR så att jag kan få in i mitt huvod att jag inte är så stor som jag tror.
Jag MÅSTE ha en helkropps spegel. Jag har kanske dåligt självförtroende just för att jag inte har en spegel haha.
Sjukt men sant!


Inga kommentarer: