Faten, min ängel!

Nu ringde precis min Fatina - hon hade läst min blogg igår och bestämde sig för att hjälpa mig.
Hennes brors fru syster är tydligen personalchef på Tasty H och han skulle checka om där fanns jobb.
Men nu fick jag även reda på att det skulle vara rena slavgöran där med.
What da f...?!?! Är det bara sånna jobb jag är värdig?
Jaja, jag är desperat nu så vi får se hur det blir ikväll.

I helgen är det namngivning för Metehan och har nu även blivit bjuden på 50-års middag samma dag.
Får luska ut vilket vi ska gå på först.
Vissa helger händer inget vissa helger händer allt?!?!

På söndag har jag och Faten bestämt att vi ska till IKEA....älskar att gå runt där fast inte lika kul utan cash.
Ska förrästen även söka jobb där nu.

So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling, jag tycker ju fortfarande att du absolut skulle jobba med djur, speciellt hundar! Men men... Lycka till med att söka på IKEA (säkert bra där oxå) & glöm nu inte köpa värmeljus när du ändå är där! ;o)

Puss & kram!

Anonym sa...

PS! Har glömt att berätta att jag flyttat över allt från den gamla sidan plus lite till.

Om du vill hälsa på: http://www.freewebs.com/tuffatassar/

Nu ska jag forts renovera i sovrummet! Ps. och Gizze mår MKT bättre nu - skönt!

Kramar!