Helgen hos mami



I lördags åkte vi ju till mamma och skulle ta det lugnt.
Men så blev det väll inte riktigt.
Mycket roligare!
Jo, hennes bästa vän Irené kom dit och det var första gången jag fick träffa henne - jätte trevlig!
Sen kom även Anneli och hennes vän dit.
Vi åt middag och hade jätte trevligt.
Annelis vän (glömt namnet) och Eko kollade på fotboll och vi andra satt och tog ängla kort och allt vad det hette.
Det stämde så bra in kommer jag ihåg men minns inte vad det stod, man drack ju samtidigt plus att alla pratade i mun på varandra så man kunde iheller inte koncentrera sig.
Jag drack mer än vad jag trodde jag kunde göra och några tequila blev det med till grönsaker och dippa som var hemskt gott.
Från ingenstans så skulle vi helt plötsligt ta en taxi in till Ystad och vi hamnade på ett riktigt bonna ställe. Ja, det var verkligen bara bönder, hade jag haft humör för dt hade jag bara flippat ut och dansat men jag hade inget humör för det alls.
Jag och Eko satt och snackade om alla där inne och mamma & Irené var så balla - detta var alltså första gången i mitt liv jag var ute me min mamma.
Tyvärr var det helt fel stäle och helt oplanerat så det blir absolut än andra gång men mer planerat och på ett nice ställe i Malmö, Lund eller Köpenhamn.
Det hände mycket roliga fast konstiga saker den kvällen som jag tyvärr inte kan ta upp och jag har sjukt många bilder från den kvällen och dem me väldigt roliga så att jag antagligen kommer framkalla allihopa, ja festbilder brukar bli bäst men kan tyvärr inte lägga upp dem här pga de som är me på bilderna inte vill.
Så det fick bli ett på mig & ett på min älskling Eko (Erkan) i taxin.


Dagen efter så åt vi mysig frukost och vi var riktigt sega. Tog tåget hem och bara lade oss på soffan och deckade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han hette Buffeln, kommer du inte ihåg det!?! haha skojar!