Vill ha lista


Jag när jag var liten - tiden går alldeles för fort

Snart blir man hela 25 år! Och då måste det planeras lite till festligheter men olyckligtvis så är mina 2 närmaste vänner inget roligt att ha på min fest då den ena inte kommer alls för hon ska åka till gran Canaria igen och den andra är gravid igen. Men min lista har min älskling fått kolla igenom - vad jag önskar mig haha. Men den listan har jag året om som jag själv stryker av lite då & då, dock inte lika ofta som jag hade velat men känner att den har blivit lite mindre nu men det kommer ju nya saker jag vill ha hela tiden. Men thats life without money.
No money no funny!

Här kommer den:
*Glasögon
*Solglasögon (Claudia - dina var bara as snygga)
*Naomi Campbell parfym "Seductive elixir"
*Chantall Thomas parfym
*Christina Aguilera parfym
*Lancome "Hypnose"
*Lap top =)
*Svart skinn jacka (INTE äkta skinn)
*Vinröd skinn kappa
*Ansiktsbehandling (Har en liiiiten aning om att min älskling ska satsa på denna presenten till mig hihi)
*Vinter jacka (Köpenhamn)
*Svart malmbyrå
*Tatuering
*Regnkappa
*Regnstövlar
*Cykel
*Brasiliansk
*15-kort (träningskort)
*Stickad tröja (Vero Moda)
*Svart väska (H&M)
*Frisören
*Tvätt korg (Åhlens)
*Överdrag till stolarna (Jotex)
*Spegel (Ikea)
*Jeans
*Aristocats (Disney film)
*Stickad grå klänning (Indiskan)
*Prydnads fjädrar (Åhlens)
*Svart jeanskjol (Gina Tricot)
*Omlott klänning (Gina Tricot)
*Vit tunika (Gina Tricot)
*Leopard armband (Gina Tricot)
*Påfågelfjäders örhängen (Gina Tricot)
*Bruna stövlar (Wedins)
*Grå tunika/klänning (H&M)
*Lila spetsklänning (Lindex)

Insåg nu att det var rätt så mycket kläder, men så är det - man har inga pengar, gått ner i vikt och modet ändras - och alla är väll i behov av kläder!?

Innan vår fest så är det Metehans namngivning vi ska på och jag har köpt en liten sak till honom men känns som man ska köpa nått litet till. Kan tyvärr inte berätta det här då hans mamma Lina läser här lite då & då fast jut nu befinner hon sig i varma Alanya och visar upp deras nya tillskott! *AVIS*

Sen har vi Fars dag och till han har jag redan köpt 2 skit snygga kuddar från Lagerhaus (Önska jag hade jobbat där) men det skulle igentligen behövas 6 st till, men de var så dyra för min plånbok haha. Men jag måste köpa 2 st till annars går det inte. Än så länge har jag en svart & en vit. Har ju sakta men säkert fått göra i ordning hans vardagsrum detta året och det är synd man inte hade en bild före för att det är verkligen en stor skillnad.
Och så har jag fixat & donat en ljusfat till honom i svart & vitt så det matchar hans vardagsrum.

Sen har vi kära Erkan - han blir ju 27 år dagen efter min födelsedag.
Har tittat länge på en skit snygg tröja till honom - lite dyrare typ en munk jacka som han älskar, den är svart med mönster i.
En t-shirt, linne, långkalsonger och strumpor är vad han ska få av mig. En hel outfit till vintern haha.
Sist på vår 2-åriga bröllopsdag så fick han ju ett par Lacoste skor av mig så den månaden levde vi farligt!
Usch varför fyller vi år samma månad?
Önskar jag hade kunnat ge honom körlektioner men, men. Den dagen kommer me hoppas jag!

Sen fyller Sorine år sen fyller pappa år och sen är det julafton.....*pust*...jag som bara älskar att handla saker till andra.
Den dagen då vi har pengar GUD vad jag kommer att shoppa till mina nära & kära!

Nu väntar jag på Mattias ska komma hem på hans farliga vägar där ute i stan, jag bad honom att kolla i varenda butik i Malmö efter min Kvällsposten med Fredags bilagan i, men det är helt slut överallt - inte för att jag tror att han letat haha men *snyftar* det är mitt lördags godis som jag helt missat.
Aja, han skulle köpa en annan tidning till mig som jag kan ha imorgon bitti när jag väntar på MKB.

So long su--ers!

Inga kommentarer: