Visning eller inte

Nu har jag suttit & spelat lite buzz då pappa var så snäll & kom och hämtade kontrollerna & bytade. visst dom blev provade i butiken och de var helt kassa, redo att slängas.
tur att de var begagnat från butiken & inte privat, annars hade de varit pengar i sjön.
Så nu har spelat både maga quiz & Music quiz som är såå roligt. Men hade varit roligare om de hade varit fler, inte bara för att man spelar ensam utan även för att de finns fler spel när man är fler.

Får vänta på Eko när han kommer hem, fast vet ej om han är så pigg för att spela vid den tiden.

Har fått mail från mäklaren som jag skrev en intresseanmälan på huset vi blev förälskade i.
De hade ju visning igår och då kunde inte vi så jag frågade om de hade en annan dag och han hade tänkt att planera in en visning på fredag.
Då jobbar jag så jag har nu frågat om han kan på söndag eller måndag. Då kan ju Eko också följa med OCH då mamma tid att komma hit eftersom hon är expert typ (köpt måånga hus på några år). Hoppas att det går!
MEN, mamma upptäckte en sak när jag skickade bilderna till henne, där fanns ingen fläkt i köket........aaaaaaaaaaa!
Det hade då betytt att vi hade fått gå in i ledningar & sånt KANKSE!
Och då hade det kostat skjortan, KANKSE!
Annars var det köket vi fastnade för, det var helt nytt, snyggt & fräscht och en KÖKS Ö i mitten av rummt, nice!
Aja, även om vi inte får huset eller vill ha det, tycker jag det är stort att vi gått så långt som att ta
1. Lönelöfte
2. Gå på visning

Pirrar i magen!

Har semestersvenskar på i bakgrunden och vill åka till ett varmt land nuuu.
Men den som väntar på nått gott, väntar inte för länge.

Inga kommentarer: