Buzz

Ett inlägg till....det är jag skyldig mig själv då jag inte bloggat så mycket den senaste tiden!

Jo, jag satte mig i köket för att gå hem. Väntade på att yrseln skulle försvinna men det gjorde den inte. satt där säkert i 30 minuter, men jag vågade helt enkelt inte ta cykeln & cykla hem.
Pappa kunde inte köra mig iheller.
Men sen ringde han & sa att han kommer, vilken lättnad, han är en ängel, verkligen!
Han körde mig hem & han hade t.o.m ett cykelställ så vi frakta hem cykeln på bilen, nice!
Efetrsom jag redan var i bilen med honom så tog vi playstaytionet som jag köpte dagen innan för att en kabel fattades. Vi fick det fixat och då jag redan var där behövde jag ju ett spel. Gick in på GAME där de sålde både nya & begagnade spel. Jag köpte ett "paket" Buzz, alltså då får man ett spel & 4 handkontroller till, det var begagnat så jag fick det billigt. Sen köpte jag ett nytt spel, oxå det var Buzz fast music quiz.
Skit glad och kommer hem & ska installera, DÅ FUNGERAR INTE KONTROLLERNA!!!!!!
Alltså är det meningen att jag ska äga ett playstation or what?
Irriterad, ringer pappa. Men då jag har skakande ben & händer och måste gå väldigt sakta då jag är yr så kan jag inte åka dit & byta IGEN! fast det var en annan affär men ändå.
JAG VILL JU SPELA BUZZ NUU!

Inga kommentarer: