NOLL TRE OCH TRETTIO

Efter jobb i lördags var det att cykla hem till pappa direkt. FATEN SVEK MIG för att hon skulle kolla på svenne festivalen (fast det ville ju jag också). Jag missade halva då jag inte slutade förän 21 TYPISKT!
Jag har ju inte lyssnat igenom alla låtar då jag jobbat de flesta helger men Agnes låt har verkligen fastnat i hjärnan, dessutom är hon så snygg så jag blir lite avis på henne faktist.
Jag drack några tequilas och hade super trevligt med pappa & hans friends.

SÖNDAG

Jag var ledig tillsammans med min man (äntligen typ) och det blev mys frukost tillsammans.
Mitt i frukosten dök pappa & hans kompis upp. De var sugna på kaffe efter att ha power walkat. Så det blev kaffe drickande & en massa snack - super mysigt!
Skulle startat upp en söndags frukost som araberna brukar ha, hade varit döö mysigt ju.
Eko följde med dom hem och hämtade bilen då dom skulle göra några ärenden så var det lika bra Eko kunde agera chaufför så han kunde få övningsköra. Det är snart dags - the finally test (och jag är lite orolig) men hoppas att han klarar det. Oftast är det ju även så att man tränar alltid bäst själv, då är där ingen hök bakom en och man inser nog ganska snabbt vilka fel man gör.

Medans dom gick blev det tvättning & storstädning för min del vilket var helt underbart. Att jag har orken, har inte haft den på flera, flera veckor. (månader?!)
DAMMADE gjorde jag vilket verkligen behövdes, har helt skippat det då jag varit slöare, latare & tröttare än någonsin.

Eko kommer hem glad för han har köpt ett spel - LÅRD, det var liksom inte så jag menade när JAG ville ha playstation - jo, FIFA 2009, så nu har han suttit i TVÅ dagar och bara spelar.
Bara för det ska jag inte bara köpa Sing star som planerat utan också ett spel jag själv kan spela haha. Vill ju ha Donkey Kong & Super Mario men de verkar bara finnas på nintendo. Så nu vill jag ha ett super nintendo BARA FÖR DET!
Annica vill du sälja ditt??? =)=)

Vi promenerade hem till pappa då han bjöd på söndags middag. De åt något jag inte kan stava men de är som spenat, finns både i arab världen och Turkiet. Sådär gott tycker jag men dom älskar ju det. Jag kan ju inte äta det då det är med ris. Eller jag kan ju utesluta riset men då blir det inte alls gorr så papsen stekte ryggbiff till mig haha.
Vi kollade sen på EN AV DE BÄSTA FILMERNA JAG SETT!
Rekomenderar den verkligen till er alla som läser här.
Sätter in namn & film klipp i nästa inlägg.

Vi kom hem och det blev sängläsning för mig, verkligen avkopplande, det var längesen jag slappnade av med en bok på riktigt. Har försökt läsa många gånger men har lagt ifrån mig den lika snabbt, inte för att den är dålig utan för att man kan vara så trött i huvodet och inte hänger med eller som jag, ha tusen tankar som snurrar.
Men nu måste jag läsa ut denna "Mias systrar" eftersom jag så gärna vill läsa efterföljaren "Emma, Mias dotter".

Idag gick jag upp 03.30 - FATTAR NI, NOLL TRE; TRETTIO!!!
Det är då folk går & lägger sig, det är då dansgolven precis börjat svettats, INNAN tidningen kommit i brevlådan....
Tidningen kom dock när jag satte på mig skorna, men vilken grej alltså.
Jag var verkligen ensamnast i hela Malmö när jag cyklade till jobb haha.
SÅ idag har jag jobbat från 5 - 11.30 SÅ SKÖNT att sluta så tidigt.
Hem kom jag och deckade i sängen meddetsamma. Eko väcker mig med en puss & säger att han ska iväg till körskolan.
10 minuter senare kommer Flash, naw, saknat honom ju.

Så nu har vi varit iväg i parken & promenerat & f*n vad det är kallt.
Eko kom hem och var jätte glad och berättade att han skulle köpa en Lap top.
ÖH VA?
Jag har velat ha en men då var inte han intresserad och när jag la det på hyllan för jag tänkte det är bättre att tänka på det efter resan så vi kan köpa två stycken istället så kommer han nu helt plötsligt GLAD dessutom och ska köpa en.
Jag satt som ett frågetecken när han förklarar att MIN KÄRA FADER har ringt honom & sagt att han vet en kille som säljer sin för 1.000 självklart nappade Eko på detta.
Det han inte visste om är att MIN PAPPA HAR TJATAT om denna datorn i en hel vecka och velat att jag ska köpa den för den är så billig.
Jag har sagt nej just för att där varken finns kvitto eller garanti så behövs den åka på lagning så kan vi inte lämna in den utan papper.
Men så ringer han till slut Eko istället för mig......................
Pappa - jag vet att du läser bloggen =(
Och dessutom vet jag att han bara sitter & skrattar när han läser detta och det måste jag också, åtminstonde le då detta är papsen i ett nötskal.

NU ska jag duscha och ta hand om mig - kvinno göra - dvs raka, skrubba, fila, måla & bla bla bla....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha gumman jag vet ju inte vart mitt nintendo e haha, trodde det var hemma hos din pappa i källaren ju men du hade väl kollat och det låg inte där :( så har ingen anning var det e.. haha det var så jävla kul alltså=)