Bild & text



Denna bild ser nästan lite nazty ut haha


HÅLL MED OM ATT MIN MIN ÄR BÄST HAHAHA






NÄ nu är min vagel större än störst - INTE KUL! Den ömmar också vilket är ett stör moment för tillfälligt.

Jag som skulle åka rundor idag, skippar nog det, eller tur att jag köpte solglasögon igår så jag får använda dom annars tror dom att mannen min har kurat mig haha.

Mannen väckte mig idag vilket jag inte tyckte om då det är min sista sovmorgons dag.
Jag hade lovat att ringa ett samtal åt honom som han igentligen ville ringa själv men jag envisades då jag var rädd att han kan missförstå. Det är ju en annan sak att prata IRL än att prata i telefon.
samtalet blev bra så får vi se senare idag om det också blir bra IRL.

*nervös*

Nu är han iväg och övningskör en dubbel lektion och jag siter här & har försökt svara på alla kommentarer.
Nu hade jag tänkt att ta an disken, duscha och rensa garderoben lite mer ingående eller rensa alla papper här hemma.

Såg förrästen Seven Pounds igår kväll som Lina rekomenderade och vi var nära på att stänga ner då den var riktigt tråkig i början. Men tur att vi inte gjorde det då den var riktigt bra mot slutet. Så ser ni den och tycker att den är tråkig stäng inte ner, man måste se slutet för att förstå hela filmen.

Bjuder på lite osammanhängande bilder idag. Bilderna är från paradis partyt jag hade för 1 ½ måand sen (TIDEN GÅR FORT) försökte verkligen välja vilka jag skulle sätta ut då de roligaste hade jag aldrig vågat visa hahaha.










5 kommentarer:

Anonym sa...

Sköna bilder :D

sv: jo precis de kan man ju kolla upp..

Aa ja ska jobba.. måste jobba :P

Jag vill oxå ner nu nu nuuu!! men nu ere inte så jättelångt kvar.. måste stå ut :/ men de e svårt som faan!

Anonym sa...

Nu blev jag verkligen nyfiken på hur de roligaste bilderna ser ut! :D Vilka härliga bilder, man ser verkligen hur kul ni har på bilderna!

Hoppas din vagel försvinner snart, jag har bara haft en vagel en gång och det var då jag var 6 år, men jag kommer fortfarande ihåg hur ont det tog! :S

Anonym sa...

hehe det va en rolig kväll!!
Svar från dina kommentarer: Jag vill inte ha en oxe som tatuering för tycker inte dom e fina annars hade jag haft en :( och lypsyl och nässpray har jag tänkt på haha men hur jävla snyggt e det liksom så jag har INGEN anning vad jag ska göra, nej det gjorde inte ont :) tycker nästan det e skönt, nästan ingen smärta alls men jag kan tänka mig att det gör ont på foten för där e bara ben :( men lycka till, vad ska du göra för en på foten då?

Anonym sa...

Eeeh vad är en vagel? HAHAHAHA

Anonym sa...

Förstår verkligen att du längtar.
D kommer nog va underbart skönt.

Jo jag hade kunnat ta med mig Melvin om d inte vore för hans psykade pappa.
Jag vågar inte riskera att han tar Melvin.

Det löser sig nog på ett eller annat sätt.