Snodd av Madde

Madde hade denna på sin blogg och svarade på fråga 20 att hon inte trodde att jag skulle svara, jag tog åt mig att det var jag hon menade, men kan ha haft fel haha.
Just därför kopierade jag och gjorde den ändå haha.



1. När gick du upp i dag? 10.45

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio? Revolutionary road

4. Favorit tv-program? Desperate Housewives

5. Vad åt du till frukost? Ost, mortadella med gurka & paprika

6. Vad är ditt / dina andranamn? Jasmine Samiha

7. Din favoritmat? Fläskkorv med currysås

8. Vilken mat gillar du inte? Avokado, rå fisk m.m

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Den senaste jag brände, annars är mina gamla Keith Sweat, ll Cool J, Joe, Boys 11 men skivor guld värda
10. Vilken bil kör du?

11. Vilken är din Favoritmacka? Knäckebröd med leverpastej och gurka med aromat

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Folk som inte kan sätta sig in i andras situationer och tror dom har rätt alltid. Avundsjuka personer som inte kan bli glad för en annan och ska istället jämföra.
13. Vilka är dina favoritkläder? Leggins & tunika

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Karibien, USA, Västindien

15. Favoritklädmärke? Bryr mig inte om sånt

16. Var vill du dra dig tillbaka? Till tiden jag inte brydde mig hur jag såg ut, till Tyson, till min barndom

17. Favorittid på dagen? Det beror helt på vad som händer under dagen

18. Var är du född? Malmö BB

19. Vilken är din favoritsport att se på? Konståkning

20. Vem tror du inte kopierar detta? Faten

21. Vem tror du kopierar detta först? Ingen aning

22. Coca Cola eller Pepsi? Vatten

23. Fotboll eller ishockey: Inget

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Beror på

25. Pedikyr eller manikyr? Både

26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag blir FAST i slutet av augusti =)

27. Vad ville du bli när du var liten? Designer

28. Bästa barndomsminnet? Har så många

29. Varit i Afrika? Ja, i Tunisien men skulle vilja se pyramiderna i Egypten och åka på safari i Kenya

30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja på hotellet där jag jobbade i Alanya/Turkiet

31. Varit med om en bilolycka? Ja, tyvärr men tackar Gud att det inte blev något allvarligt

32. Favoritdag i veckan? Om jag inte jobbar helg så blir det fredag

33. Favoritblomma? Ros, orkidé

34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Thai mat

35 Äger du en cykel? Yes, det är min babe

36. Vem fick du senaste mailet från? Riktigt mail av uppfödaren, reklam av Ving och kommentar av Sofiya

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Äger inget kredit kort och kommer aldrig att göra det iheller

38. Läggdags? Olika, fast ikväll blir det sent

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Vet inte

40. Senaste personen du delade en middag med? Mamma igår

41. Vad sysslar du med just nu? Bloggar

42. Favoritfärg? Vin rött

43. Hur många tatueringar ? Har en men ska göra 2 stycken till

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lika vi e, en del vet vi redan om men att du skulle vilja åka o se pyramiderna i Egypten och på Safari i Kenya visste jag inte, men det vill jag med! :)
Hmm men tatuering njaej, har ju aldrig blivit av... men har funderat på nåt litet förr o då när jag ofta gick på solarium, så brukade jag istället sätta en utklippt liten kanin i papp mot huden o då blev det ju till slut en liten vit kanin där iallafall ;)
KRAAAAM!