Kan inte undgå att skriva i bloggen.
Allmänt: Har jobbat 14-23, papsen ringde & fråga om han skulle hämta mig FÖR ATT DET SNÖAT I MALMÖ....Sofiya du är inte ensam av att bli chokad och trodde våren var kommen.
Kommer hem och ska duscha, vågar inte för den stora maskinen i badrummet. Igår när Eko duschade rann det vatten ut på golvet som vanligt som hamnade under maskinen och då jag är livrädd för elektricitet så vågade jag inte duscha förän Eko kom hem och drog ut kontakten. Mmm, mes är jag!

Hemnet: Vi satt & kollade lite på hemnet men då inget nytt kommit in gick Eko & lade sig. jag fastnade och började söka på villor. Hittade ett i Malmö, inte långt från var vi bor, ute på Valdemarsro (Minnen Malin). Det behövde verkligen renoveras men min handy man älskar ju det och jag tycker det är kul för då får man precis som man vill ha det, fastän det kostar =)

För att komma till saken och vad jag ville dela med mig med er är att jag har hittat mitt DRÖMBOENDE!
Får hoppas att vinna pengar så från & med lördag ska jag börja spela på allvar.
När jag tittar på alla dessa hus så drömmer jag mig bort MEN det sjuka är att jag verkligen tror på att jag en gång ska leva så.
JAG TROR PÅ DET!!!
Allvar, försöker slå mig i huvodet för att tänka lite realistiskt men det går inte - det är precis som att jag verkligen känner på mig att EN DAG, EN VACKER DAG SÅÅÅ...

Iallafall mitt dröm boende är i Malmö och kostar 20.000 000 YES TJUGO MILJONER!
Stängde nyss av sidan av misstag så kan inte länka.
F***n varför är man inte rik???
Alltså vinner jag ska jag köpa detta hus på ett skutt!
F**k Zlatans rosa hus på Limhamn, detta var tio gånger bättre. Men nu har jag bara sett Zlatans hus utvändigt & inte invändigt så jag vet inte, men aaaaaaaa, nu ikväll kommer jag att fantisera mig bort i detta underbara vackra, idyliska villan.

Japp, det var bara det jag ville dela med mig haha.

Imorgon (fredag) Jobba 14-23
Lördag: Jobba HELA DAGEN, typ 12-timmars pass tror jag det var *ORKA?*
Söndag: Vet fortfarande inte om jag jobbar. Men om jag INTE gör det så blir det antingen spendera tid med Eko hos vänner eller att gå på husvisning om mäklaren svarar på mitt mail.

Nighty nighty my friends.


P.s om jag hade fått detta hus hade jag haft 5 hundar =) (eller ett hund dagis)

P.s 2 Det hade betytt att Eko hade velat stanna på jobb så länge som möjligt under dagarna.....får fundera på detta

P.s 3 funderingen är färdig - han kan gott tjäna pengar =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner verkligen igen mig, går knappt en dag utan att jag kikar på de turkiska mäklarsidorna! Detta gör jag fast husen i Istanbul är jättedyra och vi knappt har råd att köpa mat just nu... Men det är ju inget fel att drömma, och jag hoppas verkligen att både du och jag kommer att få våra drömhus någon vacker dag (helst inom en snar framtid)! ;)

Kram!

Anonym sa...

Hahahaa du e rolig du! =)