God morgon

Har käkat frukost & druckit mina koppar kaffe & ska snart göra mig i ordning. Måste säga att det är j**ligt skönt att ha tagit bort många på bloglovin och att ha läst alla så nu när jag loggar in är det bara ett fåtal som uppdaterat.
Blir lättare att svara på kommentarer då också.

Ska jobba 14-23 idag med, och sitter förmodligen på Malmö idag där allt kan hända, ska du dit Noelia så tänk på mig haha.

Imorgon jobbar jag 11-timmars & inte 12 timmars som jag skrev - nice!
Hoppas även att få ledigt på söndag.
Grejen var ju att jag var igentligen ledig i onsdags men jag skrev upp mig på övertid, då fick jag söndag ledig just för att tänka på veckovilan. Men då jag blev sjuk i onsdags så kanske jag får jobba ändå, vi får se.

Nästa vecka
Måndag: Jobba 5-11.30 har aldrig jobbat denna turen men ser fram emot den =)
Tisdag: LEDIG
Onsdag: 5.30-13 där efter är det ATP på Big Bowl med Italiensk bufé =)
Torsdag: 6-14.20 Entré invigs, ska bli spännande att se hur det ser ut.
Fredag: 6-14.20
Helgen: LEDIG! Någon som vill hitta på något =) Eller komma hit & spela BUZZ hahaha.

Nä nu ska jag spackla mig, so long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen...jag har sett dina fina kommentarer... men jag har inte hunnit svara ska försöka nu i helgen...ska också rensa i min bloggkolls lista... fan jobbigt att komma hem och det är typ 100+ inlögg att läsa igenom. jag hinner helt enkelt inte.

hoppas du får en fin dag kram!