Den bästa träningen är den som blir av



Igår efter förra inlägget ställde jag mig på orbitreken - VILKEN ÅNGEST! Jag klarade 5 minuter. Normalt brukar jag stå på den 40 minuter. Satte mig på soffan tills hjärtat dunkade på normal nivå. Sedan satte jag mig på motions cykeln - där med klarade jag endast 5 minuter. WHAT HAPPEND?
Det känns inte att det var så längesen jag tränade men det är det. Det var senast i november - LÅRD! Tiden går så fort.
Tänkte då sätta på min tränings dvd men då ringer Lina och tiden gick sen var det jobb dags. Konstigt nog så gick det sjukt trögt när jag skulle cykla hem på kvällen. Kanske var mina ben helt slut.
Tänkte inte ge upp så jag ställde mig på orbitreken idag med, med hoppet om 10 minuter men det gick inte. Får så ont i halsen som kan bero på min rökning. Eller jag VET att det beror på rökningen. Måste verkligen dra ner på det.
Så idag blev det samma som igår - 5 min orbitrek, 5 min på cykeln.
Ingen tränings dvd idag heller då jag vaknade sent och inte har tid. Nu är klockan 14 och jag har precis kommit ut från duschen.
Ska äta något snabbt nu & samtidigt göra iordning middag som ska med till jobb. ÅÅhh nu glömde jag att jag glömt att koka broccolin - F*N!
Jaja, det blir kalkon kassler hoppas att det är gott, har aldrig smakat det.

Imorgon är planen att promenera till stan som får bli min träning då jag ska möta Faten som tvingar mig vara på Gutav 12. Då hinner inte jag träna på morgonen då jag förmodligen kommer att sova så länge jag kan =)
Och att träna EFTER jag har gjort något på dagen är bara till att glömma då jag är en människa som LÄTT blir trött SÅ SNABBT!
Men de hade lite erbjudanden på H&M, min favvis butik så tänkte se vad man hittar =)

Ha en bra dag alla där ute, även ni som tagit bort mig från bloglovin =( Märkte att jag har 5 stycken mindre än förra månaden. men förstår varför - jag bloggar inte ofta, när jag bloggar är det LÅNGT och sällan bilder haha. Men bloggen är för en själv inte sant.

Så här kan det se ut när man tränar på min orbitrek & motions cykel när man har druckit lite alkohol =)


Claudia & Angelika

5 kommentarer:

Sara Yilmaz sa...

hehe,ja tack! ska tänka på att dricka mycket vatten....det är mkt du gick ner,var det inte jobbigt att bara äta dessa påsar i 3 månader? (visst var det 3 mån)

Anonym sa...

Jag tror nog faktiskt att d e vitaminbrist som spökar mest.
Ska nog gå till apoteket o kolla upp lite vitaminer.
Men tack för tipset!

Anonym sa...

sv: ja, så skönt när man får skatteåterbäring :D !

Ja nu känns de verkligen i hela kroppen & allt :D fan snart drar ja, ja kan verkligen inte tänka på ngt annat!

& ni har betalt resan nu va?! de måste kännas så skönt!

Hm, de e sant! ja va på H&M idag & ville köpa, men ja kollade inte ens :/ ja har så jävla dåligt me pengar just nu... :(

Anonym sa...

FAN!
Visste att d va något jag glömt idag.
Får ta d imorgon när jag ska iväg o handla inför festen.

Ha ha jaaa d verkar som om vi har lite lik musiksmak. haha

Anonym sa...

Nej då,ska inte glömma.

Jag fyller år på söndag så jag ska ha hemmafest här hemma imorgon kväll.
Ska bli riktigt roligt!

Hemmafester e BÄST!