Claudia

Igår var det tjemiddag hos Claudia. När jag kom dit (försent like always) så var där bara 2 stycken tjejer till. Alla hade typ avbokat, men det är mysigare ibland när man är få.
Så vi åt en god middag med kyckling och sen hade hon gjort en vit choklad kladd kaka. jag tog en bild på den men kom precis på att jag glömt att sätta in den på datorn.
Vi såg på melodi festivalen och riktigt förbannade blev vi allihopa när hon där Snälla snälla vann. Alltså vilken typ....fattar noll av låten, av henne och svenska folket röstar på henne??????

Det blev gottis, cider och snack.
Sen spelade vi BUZZ, första gången för mig och det var SKIT ROLIGT! Har pratat med Eko om att köpa Nintendo WII men BUZZ var riktigt skoj så jag är helt hooked på det nu så imorgon ska vi kolla ut ett =)
Är ju så roligt om man har folk här hemma med lite gott att dricka och spela spel. jag älskar ju verkligen spel men det verkar som mina old fashion bräd spel är helt ute haha.
Och jag är verkligen helt ute när det gäller tv spel. Innan fanns ju bara vanligt nintendo och jag minns det så väl när jag fick mitt.
Jag gick i 2:an och det hade precis kommit ut på marknaden, ingen i min klass hade det och jag fick det av pappa i födelsedags present, alla ville komma hem till mig & spela haha.
TILL OCH MED mamma satt på nätterna efter att vi lagt oss och spelade haha.

Nu är det andra tider och man hinner inte med vad som finns.
Annika & Lai gick hem och jag & Claudia tog igen tiden vi missat med varandra.
För er som inte vet så är Claudia den person jag känt absolut längst av alla mina vänner.
Min pappa & hennes pappa har varit kompisar sedan de kom till Sverige och då innan vi födds. De umgås fortfarande intensivt idag, precis som jag & hon.
Tänk ändå, tycker det hade varit ganska häftigt om våra barn hade börjat umgåts som vi gjort genom alla dessa år.
Vi är ju även nästan dom enda i vår gemensamma umgängeskrets som inte har barn än.
Tog en taxi hem och mötte upp älsklingen som väntat på mig.
Eko sa nämligen i telefonen 23.30 "Godnatt" innan han la på, då sa jag "nä, jag kommer snart" så han hade suttit & väntat på mig men jag kom ju inte hem förän närmre 02 haha.

Puss älskling!

Inga kommentarer: