Music is like food to your soul

Lyssnar på gammal 90-tals musik, det är den som får igång mig på party humör. MEN INGEN KAN FESTA IKVÄLL....JAG planeraren nummer 1 vill för en gång skull vara spontan, men då har mina spontana vänner som hatar att jag alltid måste planera allt, då har DOM planerat kvällen till annat.

VARFÖR jobbar mannen alltid lördagar?
VARFÖR kan man inte gå ut ensam?
Man träffar ändå alltid på någon man känner men hur ska man förklara att man kom dit ensam och börjar hänga denna personen i r*ven.

Nä, jag får nog stanna hemma, sätta på mig festkläder (har NÄSTAN redan det på mig kl:14.36) sminka mig som en h*ra som Annica lyckades göra på mig en gång, dra fram tequilan och sätta fram mina miranda nallar & låtsas att de är mina vänner.

Japp, det är precis vad jag ska göra, ha de gött!

6 kommentarer:

annica sa...

haha japp du får snart ett sms om mitt nya nr hahaha ;)

festa me mig ikväll då ;)

carolina sa...

NU ska jag ta mig tid och svara på kommentarerna =) Har vart så seg så har inte orkat.

Tråkigt att när du för en gångs skull är lite spontan och det inte går vägen. Hoppas du får dig en rolig kväll ändå! (tillsammans med dina miranda-nallar) hahaha :D

Snart åker jag ja. Bara en vecka kvar, och det ska bli skööööönt! :)

Nu är jag hemma ja. Sova i sin egna säng är fan underskattat! Blir utgång ikväll och måste försöka packa till Turkiet. Har bara imorgon på mig också, men då ligger jag säkert bakis och orkar ingenting.

Haha, njaa... Jag tycker faktiskt inte att jag har blivit i så mycket bättre form :P Lite KANSKE, men det är svårt att avgöra :P

Kram!

Rebecca sa...

Blev inga vitaminer... men en jävla massa sprit dock. haha

TACK!

Linda sa...

hahaha va fan är en talgkörtel då?

smart jöööö

maaah jag drar till alanya typ 5 eller om det är 6 dar. helt fattig egentligen men allt blir betalt och jag bor gratis så wtf palla skitsverige som bara regnar hela tin nu. måste bara packa nu. ska va på flyget om några timmar men va tvungen att kolla högskoleprovet först. fan jag har vart barnvakt tills nu. hahahahaha fan va illa. vart vaken i 22 timmar. hallelulja! typ god day eller nå sånt.

UrSincerelyEasterHunnyBunny ;) sa...

hope u like it! :)
n u know who loves ya! ;)

Sandra sa...

Hej! Tack för dina gulliga kommentarer. Hur är det med dig?
Själv är det bra. känns som jag hamnat på rätt väg igen:P Efter att ha varit lite nere en kort period. Har inte hunnit planera nästa semester än, så fort som möjligt hoppas jag på:). Långdistansförhållanden tar verkligen på en psykist. Såg att du shoppat lite, alltid kul med något nytt.

Haha. Får väl säga 40års kris om pappa då. kul när de väl handlar, även om de är så att man nästan "trillar av pinnen" pga chock när det händer. Kram Sandra