Bye for now

Direkt efter att jag skrivit inlägget om valpen så fick jag ett mail av uppfödren att det är på gång. Men man vågar inte tro det då det varit på gång i en vecka nu?!
Sen skrev hon en sak jag började fundera på, tänk om det bara föds tikar, vad gör jag då? Ja, jag är ju ute efter en hane då får jag söka vidare.

Igår när Eko kom hem tvingade jag han att spela med mig, det är lite svårt för han för att det handlar om tid och han läser inte lika snabbt (och är inte lika snabbtänkt som jag)
Inte för att jag är snabbtänkt men bättre än han HAHAHA.

Nu har jag ätit frukost, druckit mitt kaffe, eller jag har en kopp kvar sen så får jag börja göra mig i ordning till jobb.
Jag friska aldrig mig igår så jag hoppas jag är välkommen dit haha.

(Måste dessutom se oss om för hus i andra delar av skåne, inte bara koncentrera oss på ett område, förslag någon?)

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha så mkt som du skriver om att spela blir ja oxå suge ;)

Anonym sa...

S: Hihihihi nääe, inte tån denna gång. Tyvärr :D HAHAHA. Jisses. Vi får vara på sjukvården mer så vi får svar på våra problem. Jag blir så jädrans less på sjukvården här i Sverige. INGET HÄNDER JU!

Den låten MÅSTE bara vinna. Jag tror att den kan ha en bra chans där också. Refrängen sätter sig på hjärnan liksom. "I can walk a 1000 miles to be with u la la la la la laaaaaaaaaaa"

Mjo, det känns skönt. Synd bara att det är så mycket kvar som måste bort. Fyfan. Har varit med om att saker och ting fungerar från början men sedan tvärväder det liksom :S

Daaaamn, jag längtar tills jag gifter mig och flyttar hemifrån för då ska jag skaffa mig en underbar mops! Moahahahaha!

Anonym sa...

sv: ja den blev skit god! :)